IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Sonata Hybrid VS останалите

Така представиха хибридната лимузина на Hyundai в Ню Йорк.

Sonata Hybrid VS останалите
"Sonata е най-добрият хибрид на пазара", заявиха корейците по време на премиерата на модела. Всъщност думите им са подкрепени с факти, подредени в таблица, която сравнява модела с конкурентните хибридни в този клас.

Hyundai Sonata Hybrid е паралелен хибрид (бензиновият и електрическият двигател могат да работят заедно или самостоятелно), който съчетава бензинов Theta II агрегат с директно впръскване на горивото (обем 2.4 литра) и електродвигател, като общата им мощност достига 209 к.с.

Двигателя с вътрешно горене е оборудван с 6-степенна автоматична трансмисия и доставя 169 к.с. и 211 Нм. Електрическият мотор генерира 40 к.с. и 206 Нм, като черпи силата си от литиево-полимерни акумулатори. Те са доставени от LG Chem Ltd. и са почти аналогични с тези, които GM инсталира в техния Volt. Този тип акумулатори се отличават с около 20-30% по-ниско тегло и с по-добра ефективност, в сравнение с никел-метал хидридните батерии.

Само на електроенергия Sonata Hybrid може да измине 100 километра. Потреблението на гориво пък впечатлява с 6.0 литра на 100 км, при движение на магистрала и "6.3" при движение в града.

Hyundai Sonata Hybrid има по-различен дизайн в сравнение с останалите модификации на возилото. Освен за уникалният вид на хибридния модел, новите формите се грижат и за по-доброто челно съпротивление, което в случая е 0.25 (0.28 при обикновената Sonata).

Продажбите на Hyundai Sonata Hybrid ще стартират преди края на тази година.

Всички снимки


На таблицата долу може да видите техническите параметри на Hyundai Sonata Hybrid, сравнени с конкурентите в този клас (данните са разпространени от Hyundai).

2011 Sonata Hybrid / 2011 Toyota Camry Hybrid / 2010 Nissan Altima Hybrid / 2010 Ford Fusion Hybrid / 2010 Lexus HS250h.
0 от 500
  • #136
    2 rate up comment 2 rate down comment
    BGRS ( преди 14 години )
    Баси *******a Automedia! Пускайте някоя друга тема, че тая стана да си е*е м*...Догодина ще я пишете като най-коментирана, хаха!
  • #135
    2 rate up comment 2 rate down comment
    до хуиндай ( преди 14 години )
    ТИ СИ ДЪРВЕН ФИЛОСОФ БаТЕ плюеш по двигателите на ауди ,после пускаш линк където ги обявяват за най-добри,мерц тракали,питам те за ф1 -мълчиш.още чакам за някой по-бърз хюндай от изброеното по-долу и взе да обесняваш за японските коли.АЗ МНОГО СЕ КЕФЯ НА ЯПОНСКО *** ХуЙДАЙ НЯМАТ НИЩО ОБЩО С ТЯХ.
  • #134
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Do чакам ( преди 14 години )
    Изобщо не се забивам Двигателите не са подредени под места, това е подредбата на слайдовете, а не ,че така са номерирани. Това са 10-те най-добри двигателя според класацията. А между другото и аз виждам в първата десетка на най-здравите коли ТЮВ по 7 японски и по някоя немска колкото да не си помислиме,че са си затворили заводите.
  • #133
    1 rate up comment 1 rate down comment
    чакам ( преди 14 години )
    http://news.automedia.bg/serial/8/8497.html АЗ от този линк виждам от 10 двигатела 4 немски и само 1 от хуйдай на 8мо място.сам се забиваш
  • #132
    1 rate up comment 2 rate down comment
    излагаш се ( преди 14 години )
    Пич стига остроумничи по форумите,преди малко обесняваше как хуйдай мачкал японците сега обръщаш палачинката,момчето от сервиза на тойота те оплю сега зе да обесняваш за японски резачки
  • #131
    2 rate up comment 2 rate down comment
    До Бен ( преди 14 години )
    Те Хонда правят от 1.6 мотор 170 коня атмосферен на 9000об./мин. и върви като побеснял на Сивик, ти ходи го гони с немската бавнооборотка където не може да вдигне над 5000 об/мин. ахаха, абе японката ускорява като мотор бе момче , ще те отвее, докато си редиш предавките на нискооборотния ти бавнооборотен немски двигател.Хаахаха. И когато германец изкара от 1.6 сериен двигател атмосферен 170 коня , ми се обади.Но без да слагат турбини,че така и баба знае. За двигателно изкуство говорим !
  • #130
    2 rate up comment 0 rate down comment
    До Бен ( преди 14 години )
    И хей Бен, вместо да се излагаш по форумите, по-добре отвори немския ТЮВ да видиш какво признават немските инженери-Че Японските коли са най-здравите в света.По-здрави от германските!! Самите германци си го признават. И в 100000км тестове на Авто-Билд първи са Мазда 6 Тойота Приус и БМВ 130. Това е истината,а ти ходи се надбягвай по магистралите с газ до дупка на 4000 об./мин.
  • #129
    1 rate up comment 0 rate down comment
    До Бен ( преди 14 години )
    Абе къде си тръгнал с немската талига, там където на японската кола й свършват оборотите около 8-9000об./мин. ти ще си иредил всички предАвки на сууупер германските двигатели дето не могат да стигнат 5000об/мин. без засилка. Къде си тръгнал с тия ретрто немкси кошари.Те японците когато правеха многоклапанови двигатели 70-те и 80-те години ти си караше 8 клапанови Голф 2-ки до 3000об/мин.,а и сега си същия *** с немската каска. Японската резачка ще те отвее като спрял бе ахаха. Чак се сравнява
  • #128
    2 rate up comment 0 rate down comment
    До кака ви ( преди 14 години )
    Да , в Германия са Мерцедес щото са си немски, но в останалите държави никъде няма такива балъци да взимат немски трошки за такси.И в БГ видяхме,че логиката предпочете по-здравото т.е. корейски коли пред немските кошници.Опел тотално го изхвърлиха и претопиха 3000 пъти вече, а Хюндай още се кара на най-тежка работа и постоянна езда-както е при такситата. Там се показва кое здраво, кое не.Е,видя се.
  • #127
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Do докога ще чакам ( преди 14 години )
    И какво чакаш. Дори Хюндай да не се намсева в класа на най-бързите, те японците достатъчно силно мачкат германските колички и там.Но щом заговорихте за награди и мощни двигатели и луксозни коли, ето ви всичко наведнъж:http://news.automedia.bg/serial/8/8497.htmlНо това не е най-важното, по-важното е коя фирма какви модерни технологии показва-Корейците показват,японците показват,германците спят както винаги-нищо ефективно,нищо ново и нищо авангардно при тях.Пробват да правят хибриди но не могат