IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Първият хибрид на Subaru е истински офроудър

Моделът XV Crosstrek разчита на електромотор и доказаната система Symmetrical AWD

Първият хибрид на Subaru е истински офроудър

Първият хибрид на Subaru е истински офроудър
Повечето хибридни AWD автомобили на пазара се оборудват със система, при която двигателят с вътрешно горене задвижва предните колела, а електромоторите - задните. Японската компания Subaru, която е известна с това, че поставя система за задвижване на четирите колела на (почти) всеки свой модел, заложи на различно решение, носещо доказаното име Symmetrical All-Wheel Drive.

Първият хибриден автомобил на Subaru - кросовърът XV Crosstrek, е истински офроудър, става ясно от разпространената официална информация. Задвижващата му система се състои от 2.0-литров бензинов двигател с мощност 150 к.с. (196 Нм) и безстепенна трансмисия Lineartronic, в която е интегриран електромотор с мощност 13.4 к.с. (65 Нм). Тази конфигурация позволява да бъде поставена системата за симетрично разпределение на въртящия момент между всички колела Symmetrical All-Wheel Drive.

Нещо повече, моделът има просвет от 221 мм, като е получил и доработки по шасито, които му позволяват да преодолява терени с по-сериозен наклон.

Според твърденията на инженерите на марката, хибридната система не влияе на проходимостта на модела, а само редуцира потреблението на гориво. Средният разход на Subaru XV Crosstrek Hybrid е 7.6 л/100 км. При градско използване, агрегатът изисква 8.4 л/100 км, а извън града - 6.9 л/100 км.

Цевните на модела, който ще се предлага в Северна Америка от началото на 2014 г., стартират от 25 995 долара. Кога ще бъде наличен в Европа, все още не е ясно.

Снимка: Subaru

0 от 500
  • #5
    2 rate up comment 0 rate down comment
    бъчваря ( преди 10 години )
    Точно така според мен трябва да изглежда хибрида - малък, подпомагащ пестенето на гориво и ускорението мотор, без да се заема с важните функции. на практика една кола е лакома при ускорение, особено ако собственика не може да си направи сметката как да кара от светофар до светофар или как да кара така извън града, че да планира изпреварванията си без много много да натиска *** на газта.
  • #4
    17 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Бих казал, че нютон метрите са доста по-важни от мощността, а 65 нм са сериозен въртящ момент. Все пак трябва да имаш малко инженерни познания, че да правиш разликата.Въпреки всичко, дори като фен на марката, бих казал, че могат по-добре и има върху какво още да работят в бъдеще!Разходът на гориво също не е впечетляващ, а по-ското като на нехибриден автомобил, но все пак да не забравяме, че говорим за постоянно четворно задвижване.
  • #3
    13 rate up comment 6 rate down comment
    RRE ( преди 10 години )
    Re6enie na Subaru,dostoino za admiracii
  • #2
    15 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    13к.с. електромотор и го наричат хибрид. айде по леко с изхвърлянето
  • #1
    4 rate up comment 3 rate down comment
    ПП ( преди 10 години )
    Нещо повече, моделът има просвет от 221 мм, като е ПОЛУЧИЛ и доработки по шасито