От Audi разпространиха официално първите подробности за следващото поколение A6. Автомобилът е построен на напълно нова платформа и по габарити се доближава до флагмана A8. Седанът е дълъг 4.92, широк 1.87 и висок 1.46 м (с 3 см по-малко от сегашната генерация). Удължено до 2.91 метра е междуосието. Освен с традиционните бензинови и дизелови двигатели моделът ще се оборудва с хибридна силова установка.
На първо време ролята на базов мотор ще поеме 2.8-литров бензинов агрегат с атмосферно пълнене и мощност 204 к.с. (280 Нм). В комбинация с безстепенен вариатор той ще позволява ускорение до 100 км/ч за 7.7 секунди, а максималната скорост ще достига 240 км/ч. По каталог тази модификация ще харчи средно по 7.4 литра гориво в смесен цикъл на движение.
Вторият бензинов двигател е V6 с обем 3.0 литра и механичен компресор. Развива мощност от 300 к.с. и 440 Нм въртящ момент в диапазона от 2 900 до 4 500 об/мин. Оборудван с такъв мотор и роботизирана трансмисия S-tronic с два съединителя, седанът ще ускорява до 100 км/ч за 5.5 секунди. Средният му разход по каталог е 8.2 л/100 км пробег.
Дизеловата гама също се състои от два агрегата. По-малкият е двулитров с мощност 177 к.с. и въртящ момент от 380 Нм. Той ще се предлага както с обичайна механична скоростна кутия, така и с вариатор. Ускорението до 100 км/ч с този мотор ще отнема 8.7 секунди. По-големият дизел е трилитров V6 в два варианта с 204 и 245 коня. По-слабата версия ще се екипира с безстепенен вариатор, а по-мощната ще се комплектова с роботизирана трансмисия S-tronic. Шестцилиндровите дизели ускоряват до 100 км/ч за 7.2 и 6.1 секунди съответно.
Хибридната А-шестица ще разполага с бензинов турбодвигател с обем 2.0 литра и мощност 211 к.с., работещ съвместно с 39-киловатов електромотор. Трансмисията е осемстепенен автоматик. 1.3-киловатовият блок от йон-литиеви батерии осигурява запас от енергия за едва 3 км пробег само на ток (максимална скорост 100 км/ч). Акумулаторите се зареждат при спиране и движение по инерция. Хибридът ускорява до 100 км/ч за 7.3 секунди и достига максимална скорост от 238 км/ч. Средният разход на гориво е 6.2 л/100 км, а емисиите на въглероден двуокис са в рамките на 142 г на километър.
Очаква се на по-късен етап в гамата да се появи напомпана модификация S6 с V-образен осмак с два турбокомпресора и мощност над 500 к.с.
20% от каросерията на следващото поколение ще се изработва от алуминий. От самолетния метал ще бъдат направени вратите, предните калници и капакът на багажника. Благодарение на това двулитровата дизелова версия ще тежи само 1 575 кг.
Моделът ще се оборудва с последно поколение на фирмената система за двойно задвижване quattro с диференциално подаване на въртящия момент към предните и задните колела. В обичайни условия 60% от мощността се предава на задния мост.
Интериорът на новата А-шестица повтаря почти напълно салона на A7. Дизайнерите са заложили на неговата асиметрична архитектура на арматурното табло и практически същата подредба на централната конзола.
В списъка с опциите за модела присъстват изцяло светодиодни фарове, адаптивен круиз контрол с функция за автоматично спиране в екстрени случаи, система за разпознаване на пътните знаци, нощно виждане и навигация от последно поколение с интегрирана услуга Google Earth.
Продажбите на следващото Audi A6 трябва да започнат през първото тримесечие на 2011-а. Цени и по-детайлни спецификации засега не са оповестени.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Дошо
15:57 08.09.2011
2 4UK
15:57 08.09.2011
3 rumpi_psy
15:57 08.09.2011
4 Иван
15:57 08.09.2011
5 Riator
2011 г. идва - за такъв клас автомобил - ц. !
Ама нали са в един кюп с Фау Ве-то........:))
15:57 08.09.2011
6 turbo
Коментиран от #11, #62
15:57 08.09.2011
7 Aus Liebe zum Automobil
15:57 08.09.2011
8 -
Коментиран от #9
15:57 08.09.2011
9 Марто
До коментар #8 от "-":
Гадните лостове каза, бахти пича си :дд , ти сигурно караш ламборгини само с пера зад волана , смешко :хКоментиран от #27
15:57 08.09.2011
10 Марто
15:57 08.09.2011
11 Дошо
До коментар #6 от "turbo":
Само не ми казвай, че си имал А4 Б5 и не си имал проблем, защото няма да ти повярам.А6 от тези години сигурно е същата трагедия.15:57 08.09.2011
12 Badi
15:57 08.09.2011
13 turbo
Коментиран от #17
15:57 08.09.2011
14 turbo
Коментиран от #63
15:57 08.09.2011
15 Петър
Коментиран от #31
15:57 08.09.2011
16 Петър
15:57 08.09.2011
17 Дошо
До коментар #13 от "turbo":
ДА за 1.8Т съм съгласен.Само това и куатрото са нещата, които харесвам в колата си.Ама само двигател кола не прави има много други фактори определящи качествата не един автомобил.Аз лично от А4 Б5 не съм доволен.На тоя твой приятел колата няма да напълни километража посмъртно.Просто 260 с 1.8Т няма как да стане при положение, че по каталожни данни А4 с тоя мотор прави 225км/ч.Аз моята съм я пробвал и в каталога се оказа, че коректно са отбелязали максималната скорост.Разхода на тоя двигател също е много добър за динамиката, която предлага.Обаче А4 и А6 имат много други черти, които са отрицателни.15:57 08.09.2011
18 kamba
15:57 08.09.2011
19 turbo
15:57 08.09.2011
20 G777
Коментиран от #21
15:57 08.09.2011
21 Дошо
До коментар #20 от "G777":
Той май целия VAG се крепи на тоя принцип15:57 08.09.2011
22 G777
15:57 08.09.2011
23 rraptor
15:57 08.09.2011
24 G777
15:57 08.09.2011
25 pepo
vorsprung durch technik !
15:57 08.09.2011
26 ггг
15:57 08.09.2011
27 -
До коментар #9 от "Марто":
az kvo karam ti go gledash samo na snimki razbra li me be pluh i da imam pera zad volana. mamaКоментиран от #30
15:57 08.09.2011
28 anti audi
15:57 08.09.2011
29 turbo
15:57 08.09.2011
30 Марто
До коментар #27 от "-":
Ама поне не го карам на сън като теб смешко. Изкарай на баща си 124-ката от гаража , бутай зад волана да намериш перата и се върни обратно ако не ги нацелиш щото е със "скапан лост" тъпак измекярски ...Коментиран от #33
15:57 08.09.2011
31 DBS
До коментар #15 от "Петър":
Няма да е лошо да хвърляш по един поглед на,това което пишеш,че май трагедията си ти.И едно предложение към хората от сайта-коментари на маймуница да не се публикуват.15:57 08.09.2011
32 GeShA
15:57 08.09.2011
33 -
До коментар #30 от "Марто":
shte ti kaja che tiq koli kudeto gi snimash ne se karat sami :D na bashta mi s-clasata moga da izkaram i da izchukam gadjeto ti ako imash :DКоментиран от #55
15:57 08.09.2011
34 avdi_mavdi_klavdi
Коментиран от #72
15:57 08.09.2011
35 diavolettoooo
Коментиран от #124
15:57 08.09.2011
36 Хулиган
15:57 08.09.2011
37 Хулиган
Коментиран от #39, #40
15:57 08.09.2011
38 AWA
15:57 08.09.2011
39 AWA
До коментар #37 от "Хулиган":
TI SPECIALNO 6TE KYRTI6 NOJKI V BANQTA BE 4IKIDJIQ15:57 08.09.2011
40 М Power
До коментар #37 от "Хулиган":
Колега, сравняват се техническите характеристики на два автомобила по аналогичен обем на двигателя и брой турбо компресори, а не по индексите на моделите.А за къртенето - както М3 изкърти RS5 и RS4, че дори и в Аудибилд си го признаха. А относно М5 и М6, които са с 5 литрови атмосферни двигатели ги сравняват с 5.2 турбо двигатели на Ауди и пак грам не изоставят по динамични характеристики. Кой заслужава адмирации тук? Но нищо ще успеят и Ауди да направят някой такъв зловещ атмосферен двигател... все някога. ТА КАКТО ВИНАГИ АУДИ СИ ОСТАВАТ ИЗКЪРТЕНИ. ;) Нищо лично, не се засягай.
Коментиран от #41, #43, #44, #56
15:57 08.09.2011
41 Хулиган
До коментар #40 от "М Power":
НЕ СЕ ЗАСЯГАМ ! АЗ НЕ МОГА ДА РАЗБЕРА НА КАКВА БАЗА СА ТВЪРДЕНИЯТА ТИ , ЧЕ М3 МОЖЕ ДА БИЕ RS5 И RS4 ? И КОГА ТОЧНО ПЪК АУТО БИЛД СА ГО ПРИЗНАВАЛИ ? МЕН НЕ МЕ ИНТЕРЕСУВА , ЧЕ НА БМВ ДВИГАТЕЛИТЕ БИЛИ АТМОСФЕРНИ ! КЛИЕНТИТЕ ГЛЕДАТ КАЧЕСТВО,СИГУРНОСТ И СТАБИЛНОСТ, КОЕТО СЕ ОСИГУРЯВА ОТ QUATTRO СИСТЕМИТЕ НА АУДИ, А БМВ НЕ ПРИТЕЖАВАТ И НАПОЛОВИНА ОТ ТЕЗИ НЕЩА ! ЗА ДИЗАЙН ДА НЕ ГОВОРИМ, БМВ ИМАТ НАЙ-СКУЧНИЯТ ТАКЪВ , ПРИЗНАВАМ ГИ ! А МОЖЕ И ДА НАПРАВЯТ НЯКОЙ ДОБЪР ДИЗАЙН ВСЕ НЯКОГА ! ТА СЕ ОЧАКВА ОТНОВО БМВ ДА ДИША ПРАХТА НА АУДИ И АКО МОЖЕ ДА СЕ СРАВНЯВА САМО С МЕРЦЕДЕС И ЛЕКСЪС, ЗАЩОТО ДОРИ И ТЕ СА ПО-ДОБРИ ОТ ТЯХ !!!15:57 08.09.2011
42 Он
15:57 08.09.2011
43 VAG
До коментар #40 от "М Power":
Кога М3 е "изкъртил" RS4? Да не би да имаш предвид S4 и изобщо правиш ли разлика между тях?Коментиран от #46
15:57 08.09.2011
44 Дошо
До коментар #40 от "М Power":
Аз по отношение на двигателите съм попадал множество пъти на информация, че Ауди ползват турбини за да намалят разхода и вредните емисии.В смисъл мощността, която постигат не се дължи изцяло на турбините тъй като серийно те се настройват да работят на 0,2-0,3bar.Разбира се турбините си оказват влияние, но не като на други автомобили за които нормалната работа на турбините им е най-малко 0,6-0,7bar.М/у другото А4 Б5 са с турбини ККК, защо имат такива проблеми?Аз знам, че ККК е една от най-добрите марки в тази област.Данеби Ауди да са им поръчали някой нискобюджетен вариант да измайсторят за Б5?
15:57 08.09.2011
45 М Power
А иначе всеки го интересува, това което му отърва(нали така). Дизайнът мисля, че е по вкус, но все пак погледни задницата на това по-горе и погледни 5еr... И щом казваш... OK ;)
Коментиран от #48, #78
15:57 08.09.2011
46 Хулиган
До коментар #43 от "VAG":
НЕ БЕ , ПИЧ , ТОЙ ТАКА СИ МИСЛИ , И СПОРЕД НЕГО ФАКТИТЕ СА ТАКИВА ! И СЛУЧАЙНО АКО Е ГЛЕДАЛ КЛИП 1/1000 , В КОЙТО ТОВА ДА СЕ СЛУЧВА , ТО ЗА НЕГО ТОВА Е ФАКТ И МНЕНИЕТО МУ СЕ ОПРЕДЕЛЯ ОТ ВИДЯНОТО ! АЗ ЛИЧНО ТАКИВА КЛИПОВЕ НЕ СЪМ ВИЖДАЛ , ДА НЕ СЕ ЗАСЯГА !15:57 08.09.2011
47 М Power
???
Освен и в Аудибилд да си измислят и да подкрепят БМВ? Това звучи смешно. Ами в статията от преди около месец от AMS: http://spisanie.mobile.bg/avtomobili/audi-rs5-coupe-bmw-m3-coupe-alpina-b3-s-coupe-i-mercedes-c-63-amg-pod-para.html
15:57 08.09.2011
48 Хулиган
До коментар #45 от "М Power":
АУДИ Е ПО-ВИСОКОТЕХНОЛОГИЧНО , ЗАТОВА ТАКА СЕ ПОЛУЧАВА ! ПРЕДИ 10-тина ГОДИНИ АУДИ БЕШЕ СЛЕД БМВ И МЕРЦЕДЕС ПО ПОЧТИ ВСИЧКИ ПОКАЗАТЕЛИ , НО ОТ ТОГАВА НАСАМ Е ТОЧНО ОБРАТНОТО ! И ЗА В БЪДЕЩЕ ЩЕ Е ТАКА , САМ ВИДЯ КАКВИ ПАРИ ЩЕ ИНВЕСТИРАТ ОТ ФВ.Коментиран от #64
15:57 08.09.2011
49 G777
15:57 08.09.2011
50 M Power
Коментиран от #54
15:57 08.09.2011
51 М Power
15:57 08.09.2011
52 VAG
Коментиран от #53
15:57 08.09.2011
53 M Power
До коментар #52 от "VAG":
Както искаш го приемай. :)15:57 08.09.2011
54 Хулиган
До коментар #50 от "M Power":
ЕТО ТОВА БЕШЕ НАЙ-ТЪПИЯТ ТИ КОМЕНТАР ! ПРИЗНАВАМ ТИ ГО ! НЕ ИСКАМ ДА СЕ МЕРЯ С ТЕБ , НЕ ЧЕ НЕ МОГА ! НО НАЛИ СМЕ БЪЛГАРИ ВСЕ ПАК , ТРЯБВА ДА ИМА И КАТО ТВОИТЕ КОМЕНТАРИ ! И ОТ МЕН ТОЧКА !!!15:57 08.09.2011
55 Марто
До коментар #33 от "-":
Направо ме разби :д , толкова си прост че освен 4 годишен няма кой друг да ти повярва , баща ти със неговата 124-ка дизел 89 година с ръжда по веждите даже в кат няма да я пуснат , а за тва да изчукаш гаджето ми - тя с гейчета на 16 години не се занимава :)Коментиран от #58, #66
15:57 08.09.2011
56 Марто
До коментар #40 от "М Power":
Затова че аутобилд го признаха вярно е :) , но има и нещо друго - 5 литрови 10 цилиндъра , докато ауди е 5.2 8 цилиндъра нормално е да има турбо. Друг въпрос е че новите м-ки ще са с двигатели като в х5м и х6м - 4.4 в8 битурбо 555 коня :) но не мога да се съглася че задното е по-добро от quattro :)Коментиран от #57
15:57 08.09.2011
57 Дидо
До коментар #56 от "Марто":
Иди че му разправяй15:57 08.09.2011
58 M Power
До коментар #55 от "Марто":
Колега, говориш глупости. Я пак си помисли колко цилиндъра е 5.2 TFSI на RS6? :)Коментиран от #73
15:57 08.09.2011
59 AWA
15:57 08.09.2011
60 VOLVO C70
15:57 08.09.2011
61 VOLVO C70
15:57 08.09.2011
62 benz
До коментар #6 от "turbo":
dizaina e ok ama izkliuchitelno zdravi da tvardish triabva dasi umopomrachen.15:57 08.09.2011
63 ?
До коментар #14 от "turbo":
Audito vzel da hvali tutmaka tate sa izmislili defekta.e**ti tapanara15:57 08.09.2011
64 G klasa
До коментар #48 от "Хулиган":
i koi tvardi che Audi e po napred ot Mercedes i BMW ti li sas selskia si bolen mozak a muha haha muha15:57 08.09.2011
65 BMW KARACH
15:57 08.09.2011
66 a$
До коментар #55 от "Марто":
ama ti si imal priatelka li be oven.a vazrastnia gospodin koito te vozi do vitosha za kakvo go polzvash?mai ti razpukva probkata a nejenКоментиран от #74
15:57 08.09.2011
67 Audi caria na defekta
15:57 08.09.2011
68 karam bialo i.. bialo da go duhat bednite
15:57 08.09.2011
69 do huligana tapia gligan
15:57 08.09.2011
70 VAG koncern za bakshishi i tapi futbolisti
15:57 08.09.2011
71 do huligana tapia gligan
15:57 08.09.2011
72 G klasa
До коментар #34 от "avdi_mavdi_klavdi":
prav si brat Audi e mizeria15:57 08.09.2011
73 Марто
До коментар #58 от "M Power":
Да прав си исках да кажа 4.2 в8 не 5.2 :)15:57 08.09.2011
74 Марто
До коментар #66 от "a$":
Доста отдавна никой не ме вози щот си се возя сам , но понеже ти така си свикнал и много ти харесва си мислиш че всички като теб са малки шопски гейчета и практикуват на майка ти занаята. Слагам край на спора не ми се занимава повече с теебе щото все пак по умния отстъпва - в случая определено не си ти15:57 08.09.2011
75 6efs
15:57 08.09.2011
76 turbo
15:57 08.09.2011
77 Миро
15:57 08.09.2011
78 Дошо
До коментар #45 от "М Power":
65:35 - това сериозно ли?Аз мислех, че е по скоро нещо от сорта на 58:42.Ако е истина това, което ти си написал то положението е трагично.Дай ако обичаш един линк към статията, за която говориш.Коментиран от #82
15:57 08.09.2011
79 turbo
15:57 08.09.2011
80 Дошо
Коментиран от #88
15:57 08.09.2011
81 turbo
Коментиран от #84
15:57 08.09.2011
82 Хулиган
До коментар #78 от "Дошо":
Дошо , ДОРИ И ДА ИМА МОДЕЛ(и) НА АУДИ С ТАКОВА СЪОТНОШЕНИЕ НА МАСИТЕ, ВЛИЗАНЕТО И ИЗЛИЗАНЕТО В ЗАВОЙ ЗАВИСИ САМО ОТ ВОДАЧА И НЕГОВИТЕ УМЕНИЯ ! А ТЕЗИ , КОИТО РАЗЧИТАТ НА ESP , ЗА МЕН НЕ СА НИКАКВИ ШОФЬОРИ !15:57 08.09.2011
83 turbo
15:57 08.09.2011
84 Дошо
До коментар #81 от "turbo":
Имал съм и Б4 и разликата в надеждността е от небето до земята.За Б5 виж по форумите колко хора са изпищели с тая талига.Това май е най-кекавия модел на Ауди.Ама като си представя, че А6 е със същото окачване и същите нетаферни турбини си мисля, че е същия кош относно подръжката.А за такава голяма кола отзад возенето е неприятно твърдо.Ауди - никога вече!15:57 08.09.2011
85 turbo
15:57 08.09.2011
86 turbo
15:57 08.09.2011
87 turbo
AUDI THE BEST !!!
15:57 08.09.2011
88 VAG
До коментар #80 от "Дошо":
А о4иларката да не би да е по-здрава от 124-ката? И на мен не ми харесва по 4 алуминиеви носа4а, но това е. А ти повече разбираш от инженерите на Ауди? Това 35 на 65 разпределението на куатрото ли е според теб или тегото щото и двете не ми се вярват. И къде го прочете?Коментиран от #90
15:57 08.09.2011
89 turbo
Коментиран от #95
15:57 08.09.2011
90 Дошо
До коментар #88 от "VAG":
Не не разпределението на куатрото вече варира във всеки модел.Разпределението на теглото е това.Аз не съм го чел никъде и ако се върнеш по-назад в коментарите ще видиш, че го е писал M Power а аз го питам от къде го е разбрал и го моля да даде линк към статия.То чак 65:35 за теглото и на мен не ми се вярва ама ако е така....си е излагация.Още нещо проблема с предниците на Ауди не е алуминия.Алуминий са използвали защото абсорбира и намалява вибрациите много по-добре от стоманата, а е и по-лек.Проблема са тампоните, които не се подменят, а се купува направо нов носач.Е това проблема, не че алуминиевите носачи не са здрави.Те колкото трябва да са здрави са си го изчислили даже са се и запасили хората.Ама защо да дадеш 20лв за тампон като може да дадеш 180 за носач в неразглобяем комплект с тампоните?Ми за тях е по-важно да им вървят резервните части от това да им е надеждна или поне евтина за ремонт колата.
А ти turbo не си попадал на дефект в Ауди най-вероятно само защото фантазираш.
15:57 08.09.2011
91 turbo
15:57 08.09.2011
92 turbo
Коментиран от #93
15:57 08.09.2011
93 Дошо
До коментар #92 от "turbo":
Е ти ако го кажеш кой ще ти повярва при положение, че в момента от съвременните автомобили Ауди са едни от най-проблемните и това е ясно на почти всеки?15:57 08.09.2011
94 Станч
15:57 08.09.2011
95 M Power
До коментар #89 от "turbo":
3 извода, че ти дори не си помирисвал кола от сорта на RS6:1. Щеше да знаеш, че разпределението на масите на Ауди никога не е било 50:50 (което също не е оптималното за една спортна кола)... то просто е смешно
2. Стилът ти на писане нямаше да е като на пъпчивец в 8ми клас - коментарите са ти пълни със спам и нулева техническа грамотност.
3. Едва ли щеше да си тук и да ни обясяваш как си сменил 100 аудита и нито едно не дало дефект и тнт... Не искам да продължавам, че ми става тъжно.
Развивай се.
15:57 08.09.2011
96 turbo
15:57 08.09.2011
97 turbo
15:57 08.09.2011
98 awa
15:57 08.09.2011
99 turbo
Коментиран от #102
15:57 08.09.2011
100 turbo
15:57 08.09.2011
101 himn
http://www.youtube.com/watch?v=lqJDuZIcQ34
15:57 08.09.2011
102 AWA
До коментар #99 от "turbo":
KOE AUDI KARA6 V MOMENTA15:57 08.09.2011
103 AWA
15:57 08.09.2011
104 himn
15:57 08.09.2011
105 AWA
15:57 08.09.2011
106 turbo
Коментиран от #108
15:57 08.09.2011
107 turbo
Коментиран от #119
15:57 08.09.2011
108 AWA
До коментар #106 от "turbo":
ZAPO4NA DA VYRTI6 DUPETO ILI DA POUMNQVA6 I DA GI 4ATKA6 NE6TATA15:57 08.09.2011
109 turbo
15:57 08.09.2011
110 AWA
15:57 08.09.2011
111 mm
Аз съм притежавал нова бройка от гореспоменатата марка. Когато излезна второто поколение А4 си закупих чисто нов екземпляр, въпреки че преди това имах доста ядове в WV Bora, но прецених, че тъй като Ауди има претенциите на премуим марка от концерна реших да се доверя. Искаш ли да ти кажа резултата? За близо 2 години колата стоя 5 месеца в сервиз замениха я с нова - казват била дефектна. Взех подмененият екземпляр, който имаше доста сходни проблеми и за дълги периоди от време оставах без кола, което по онова време - 2003-та не се компенсираше с друг автомобил за временно ползване пък било то и по-нисък клас. Нещата, които се смениха на 18000 и след това на 23000 бяха абсурдни за такъв пробег. Както и да е добре че има такива тъпи болни мозъци като теб та продадох бракмата без да съм претърпял големи загуби. Някой ще си каже лош късмет. Да господа но не е така лош късмет е ако една бройка не е качествена, но когато и втората не е такава, а ако броим и Бората стават три тогава вече се замисляте що за боклуци правят ВАГ. Сигурно ще се запитате какво карам сега ... мисля да не отговоря но със сигурност не е нищо произведено в този концерн и никога повече няма да направя грешката. Това е личен опит приемете го както искате.
Със здраве
Коментиран от #112
15:57 08.09.2011
112 AWA
До коментар #111 от "mm":
EVALA BATE,PRAV SI15:57 08.09.2011
113 G klasa
15:57 08.09.2011
114 do turbo
15:57 08.09.2011
115 HAHAHAHAAH
:))))))))))))))))))))
http://www.youtube.com/watch?v=lqJDuZIcQ34
15:57 08.09.2011
116 aydi
15:57 08.09.2011
117 M Power
Гледай и сравнявай аналогичните сток(ако знаеш какво е това) модели.
15:57 08.09.2011
118 Пухчп
15:57 08.09.2011
119 M Power
До коментар #107 от "turbo":
Коментар #119 е до теб.15:57 08.09.2011
120 BMW suck
15:57 08.09.2011
121 IVAN
15:57 08.09.2011
122 G klasa
15:57 08.09.2011
123 Дошо
15:57 08.09.2011
124 diavolettoooo
До коментар #35 от "diavolettoooo":
Kolkoto i da vi e iad,markata e samo edna v momenta:AUDI,AUDI i samo AUDI!Sistemata e QUATTRO i koito mi sravni druga sitema 4x4 s tazi na AUDI e palen Palia4o!Edinstvenno 4x4 na Subaru moje da se meri s QUATTRO na AUDI!!!Va6ite Mercedesi si gi karaite na volia i visete v servizite dokato AUDI i BMW se naslajdavat na putia!KOLATA E AUDI,kolkoto i da vi e nepriatno!Uspeh15:57 08.09.2011
125 nissan p11
15:57 08.09.2011
126 VW
15:57 08.09.2011
127 някой
15:57 08.09.2011
128 po4eto
Напишете в Google-"върнати коли заради дефект" и стига сте си чесали езиците че AUDI била несполучлива и калпава кола.
Като нямате пари да я поддържате или купите не означава,че колата е лоша,ама то си има и поговорка за такива като вас,онази за гроздето и лисицата!!!
Айде поздрави и без лоши чувства ;)
15:57 08.09.2011
129 po4eto
15:57 08.09.2011