24 Август, 2011 10:25 10 253 90

Audi A8 става хибрид

  • audi-
  • a8 hybrid-
  • франкфурт 2011

Малко повече от година, след като показа A8 Hybrid Concept на салона в Женева през 2010-а, Audi представи официално серийната версия на бензиново-електрическата лимузина. Продажбите й започват през 2012-а.

Инженерите на компанията са направили много малко промени по прототипа. Смалили са 21-цоловите му колела на 18 цола, но са запазили дизайна им. Кората над двигателя също изглежда по-конвенционално.

Съдържанието под предния капак няма изменения. Паралелната хибридна установка комбинира модифициран 2.0-литров TFSi с мощност 211 к.с. и въртящ момент 350 Нм с дискообразен 40-киловатов електромотор, който помага с 210 Нм. Сумарно системата разполага с 245 к.с. и 480 Нм.

Електродвигателят се намира на мястото, което обикновено заема преобразувателят на въртящия момент пред модифицираната осестепенна трансмисия tiptronic. Задвижващи са предните колела. Електрическата енергия се съхранява в йон-литиеви батерии с тегло 36.7 кг. Акумулаторите са разположени в защитената против катастрофи зона на багажника.

A8 Hybrid ускорява до 100 км/ч за 7.7 секунди и развива максимална скорост от 235 км/ч. От Audi твърдят, че харчи по 6.4 л/100 км в комбиниран цикъл на движение и изхвърля под 148 г въглероден двуокис на километър.

Новото попълнение в гамата на инголщадския флагман може да ускорява до 100 км/ч и да изминава по три километра само на ток при постоянна скорост 60 км/ч. Водачът сам избира измежду три режима. При "EV" се използва само електрическият мотор, в "D" контролът над системата се поема от бордовата електроника, а "S" е предназначен за динамичен стил на шофиране.

Външно хибридната версия на A8 може да се разпознае по джантите с дизайн на турбинен ротор, емблемите по каросерията и измененията по арматурното табло. Цената на модела ще бъде оповестена след официалния му дебют пред публика във Франкфурт.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Янко Якия

    14 3 Отговор
    Доообре
  • 2 Дошо

    19 34 Отговор
    Тия 3км в ел. режим кога ли ще ги преодолеят?Май имаха някаква версия дето минаваше 5км. на ток що не сложиха нея?Бая разлика има цели 2км. ахахахаха
    К'во да го правиш?Само му кажи Ауди и няма нужда от повече обиди.Вместо да се развиват те имитират дейност и слагат дисплеичета, лампички....148грCO2/км ми се виждат много.
  • 3 Ivan

    18 16 Отговор
    единствената компания за производство на автомобили, която показа ръст в продажбите. И това е точно когато всички бяха в колапс и незнам колко компании фалираха!!! Така че за Ауди ако обичат аматьорчетата да не говорят!

    Коментиран от #10

  • 4 rey mysterio

    4 17 Отговор
    kolata e mnogo hubava no e hybrid az ne obi4am hybrid
  • 5 Иван

    31 4 Отговор
    Идеята на един хибрид е да намали разхода, а не да се движи изцяло на ток. От Ауди са постигнали разход на 2.0 ТФСИ мотор с 211к.с. 6.4л/100, което за 2тонна лимузина си е направо разкошно. Разхода е като на дизелов автомобил.

    Коментиран от #7, #8

  • 6 otkachalko

    4 4 Отговор
    dosho ei razbirach ku4e ubito
  • 7 Име:

    6 11 Отговор

    До коментар #5 от "Иван":

    Ти вярваш ли в таласъми?
  • 8 Дошо

    22 15 Отговор

    До коментар #5 от "Иван":

    Да имаш известно право, но дори тоя разход да е реален, в което се съмнявам спестените от гориво пари ще ходят за ремонти.Все пак това е пишман премиум автомобила Ауди.
  • 9 G777

    7 9 Отговор
    NEMCITE NERAZBRAXA LI CHE HYBRIDITE NE SA ZA TQX...EDINSTVENN-O PORSCHE POKAZAXA NESHTO SPOUCHLIVO NO TO E NA SPORTNA PLATFORMA
  • 10 G777

    7 9 Отговор

    До коментар #3 от "Ivan":

    AUDI POKAZVA RUST ZASHTOTO NISKOOBRAZOVANITE DUNEKOPLATCI OBICHAT DA SE VOZQT V ALDIiI

    Коментиран от #12, #13

  • 11 Новия Душегуб :)

    4 11 Отговор
    Хибриден - Душегуб още по-скъп и още по-трошлив, купувайте Ауди, иначе майсторите/сервизите ще фалират, както и производителите на авточасти :)
  • 12 Da

    10 2 Отговор

    До коментар #10 от "G777":

    Много е интересно ти колко високообразован си? Или по точно - въобще образован ли си? Няма нужда да отговаряш - личи си от писането ти.

    Коментиран от #15

  • 13 Дошо

    6 10 Отговор

    До коментар #10 от "G777":

    Има нещо такова.Ако не е агресивната им рекламна кампания насочена срещу конкурентните им марки Алди далеч нямаше да има такива резултати.Зомбираното консуматорско общество допринася много за развитието на този тип недоразумения на проектирането.
  • 14 aha

    4 5 Отговор
    problema na grupata VAG e 4e imat arabski akcioneri....istinata e v elektri4eskite avtomobili,no te gubqt klienti s tova otlagane ;)
  • 15 G777

    8 0 Отговор

    До коментар #12 от "Da":

    AZ SUM XEROINOVO ZAVISIM S NACHALNO OBRAZOVANIE,NE ME VZIMAI NA SERIOZNO GOSHO
  • 16 No more VAG

    11 9 Отговор
    Айде след първия хибрид лимузина Lexus LS вече и смотаняците от Инголщад се сетиха да пробват технологията.
    Само не знам след като сегашните им коли са толкова трошливи какво ще е като добавят електричество.
    Да му мислят балъците които ще купуват Ауди.

    Коментиран от #18

  • 17 deutsche autos

    14 8 Отговор
    Я да видим колко от вас "разбирачи" и семкаджии сте си купили чисто ново Ауди и знаете дали се троши или не. По-скоро сте си купили 20-годишна А8ца за 10 000 лева и сте си казали сега ще карам луксозна кола за малко пари, ама уви. Каквато и 20-годишна кола да си купите ще се троши. Айде като си намерите добра работа и почнете да печелите пари и си купите хубава немска кола, ми кажете дали е лоща и е боклук.

    Коментиран от #19, #20

  • 18 Дошо

    6 10 Отговор

    До коментар #16 от "No more VAG":

    Абе ти си представи щом ел.двигателя ще бъде пред скоростите за какво ще става въпрос.Това няма да може да си носи предницата.

    Коментиран от #21

  • 19 Име:

    6 6 Отговор

    До коментар #17 от "deutsche autos":

    А защо има някой марки коли, които и след 20 години се карат и не се трошат?
  • 20 А ти ш'оработиш? :)

    6 6 Отговор

    До коментар #17 от "deutsche autos":

    А ти ш'орабОтиш, бе момче, защо се занимаваш да пишеш по форуми щом изкарваш огромната заплата и караш чисто ново S8 ;) Чичко-паричковците не знаят що е то форум ;)

    Май караш евтин италиански кошник и се кефиш, че не си дал пари за ауди ;) Или може би никога няма да може да си позволиш да си купиш ДОРИ 10-15 годишно ауди ;)
    Като си купиш и покараш или някой батко те повози, ела да споделиш мнение.
  • 21 Име:

    7 4 Отговор

    До коментар #18 от "Дошо":

    ООО ще може, ще може има супер иновативни алуминиеви носачи. И с всичките тия килограми сложени малко зад фаровете изобщо няма да недозавива, не....

    Коментиран от #53

  • 22 А ти ш'оработиш? :)

    3 2 Отговор
    Грешка, коментара ми е към номер 16!
    Докато пишек коментара, ново мнение беше публикувано...
  • 23 йасклф

    3 2 Отговор
    джапан фенчовците сте жалкари страшни.простотията яко плъзва в тоя блог.марш да си возите гъзовете в газифицираните 1.6 японски бързини и не се изказвайте за коли,които само на снимка можете да гледате.гроздето.......гроздето.........кисело ли ви е,а?

    Коментиран от #25

  • 24 Ivan

    7 9 Отговор
    отговарям на всички които са писали към мен! Значи дюнеро-незнам си кво иска да си купи кола, която е с поне 1 1/2 пъти по-скъпа от някоя Тойотка или Хондичка... и може би повече пъти по-скъпа от някой китайски боклук?! Що за глупости са това?!? Оше нещо: Тъпата хибридна система е тъпа, защото все още никой не се е справил с нея както трябва, не виждам смисъл да я има след като не е разработена както трябва (да не говориме за замърсяването от производството на тъпите батерии) и кво да минеш 5 км. и после на бензин - смисъла е нулев... да Приуса минава 20 км. - БРАВО. Нещо друго... какъв е смисъла да се инвестира в технология, която след 5 години ще бъде заменена с по-иновативна, и всичките кинти които си набил по resurch да потънат. Истината е, че никой ама НИКОЙ не може да надмине немците в автомобилостроенето - нито американци нито японци, така че по-скоро те да вземат пример от немците! Тия хибриди ще са мъртви точно след 5 години, само да се разработи шистовия газ както трябва. И това е нещо, за което всички знаят, не можем да си представим дори какво не знаеме и какви технологии са на път да се появят.
    А за това, че Ауди са трошки ще си замълча, а на no more VAG ще каже, че Лексуса е последния кенеф на света!!! Това е марка, която няма никакви клиенти (освен в щатите, но и там са малко вече) и с тези "иновативни" технологии просто търсят пазар, който явно няма да намерят по този начин!!!
  • 25 G777

    3 0 Отговор

    До коментар #23 от "йасклф":

    PAK SI QL XAPCHETA A MRUSNIKO,POJELAVAM TI NQKOI DEN DA RAZBERESH OT KADE IZGRQVA SLUNCETO
  • 26 G777

    17 2 Отговор
    KAKUV SHISTOV GAZ,ZNAESH LI KOLKO ZAMARSQVA MQSTOTO OT KADETO SE IZVLICHA,POCHVATA E ZAMURSENA ZA DESETELETIA NAPRED,IVANE ZNAESH SAMO CHE QUATTRO E NAI-DOBROTO 4X4 A NEZNAESH CHE VSUSHNOST S KAPAN HALDEX I SI MISLISH CHE M3 E NAI BURZOTO NESHTO NA SVETA

    Коментиран от #27

  • 27 Дошо

    16 0 Отговор

    До коментар #26 от "G777":

    Колега по принцип те подкрепям, но по отношение на шистовия газ има доста спорни моменти.Доколкото знам на прага са алтернативни технологии, който ползват не токсични материали при добива.Аз вярвам, че ще се намери чиста технология за добива на този вид газ.Ако стане ще е много добре за нас и зле за Лукоил и Газпром :-)
  • 28 Ivan

    7 6 Отговор
    пълен аматьор си момко G777, аз това работя и повярвай ми знам какво е шистовия газ! А ти след като се решил да ме обиждаш, застани зад името си. Мястото замърсявало, б...и АНАЛизатора си ми ти. От къде ги извади тия шофьорски лафчета... мама ли те научи. Просто се опитах да обясня че има 100 неразработени енергийни източници и глупавата хибридна система е последната, тъпите япончета така си привличат клиентите (с идеята клиентите да си кажат, че са "ЕКО", колите им), ама не са! И клиента като си купи кола не го бърка много много дали природата е замърсена за да се произведе тази кола, я ми кажи ти като си сипваш газчица в твойта Хондарка интересува ли те дали това е шистов газ или обикновен или пропан-бутан... и този газ как е добиван. Да не говориме, че има технология, която не замърсява 9за да бъде добит шистовия газ), тази технология ще стане адекватна след няколко години, когато като отидеш с Хондарка на Газостанцията, ще трябва да платиш 5 евро за литър!!!

    Коментиран от #33, #39

  • 29 Име:

    7 7 Отговор
    Никой не може да надмине немците по автомобилостроене. АХХАХАХАХАХАХАХ. Умирам от щастие като прочета такава глупост. Нито по дизайн са първи (всъщност там са единствено преди китайците) Нито спортните им модели са по-бързи от аналоговите им. Нито икономичните им коли. Нито най-евтините им коли в най-малкия клас. Единствено БМВ и Мерцедес държат позиции в големия клас. И повярвай в някой отношения Лексус е доста по-добър от тях. И има и повече клиенти. Сам виж. И виж колко си смешен като сравняваш Ауди с Лексус. Да не говорим че в европа виждаш под 30 % от всички японски коли които се произвеждат и сигурно под 5% от американските коли, че да твърдиш безумието, че немците били ненадминати.

    Коментиран от #30

  • 30 Име:

    4 2 Отговор

    До коментар #29 от "Име:":

    ПС: Lexus е с оранжевия цвят, Ауди е светлосивия.
  • 31 инж.Д.М.

    8 7 Отговор
    Само "големите разбирачи" плюят Ауди,вървете на лекар да се прегледате :D ! немците са първи в автомобилостроенето !

    Коментиран от #38

  • 32 Ivan

    5 8 Отговор
    ЕЕеее стига бе, разгледай си диаграмките бе пич 929 коментар), тука става въпрос само за "големите автомобили", и ми кажи как да направят по-големи продажби при положение, че цената им е доста по-висока от Японската пластмасарка, и въпреки това сумарно немските коли са с най-много продажби. За спортните модели ще те попитам кой спечели 24 часа на Льо Ман тази миналата година и още 20 пъти преди това, не виждам да има Лексуси в рали шампионата или в Ф-1, тойота да, ама къде са те във Ф-1?! Да прав си смешно е да се сравнява Ауди със Лексус... само 3 марки могат да се сравняват в този клас.... Ауди, Мерцедес и БМВ... от скоро и Порше, Лексус и Инфинити си имат собствен по-долен клас за сравнение! Дали ако Лексуса е на цената на Аудито ще има въобще някакви продажби а?

    Коментиран от #35

  • 33 G777

    6 3 Отговор

    До коментар #28 от "Ivan":

    Максимилиан Мандов TOVA MI E IMETO,NAMERIME VUV FACE I MI PISHI KATO IMASH MERACI,AZ SUM OT ENERGIINOTO SURCE NA BULGARIA KAKTO OBICHAT DA KAZVAT IKONOMISTITE V BG,ZNAESH LI OT KOGA PRI NAS NI KAZVAT CHE DOBIVA NA VUGLISHTA E NAPULNO BEZVREDEN VS E EKOLOGIA A NA BABAMI DOMATITE SA KOLKOTO GLAVATATI I IMAT FORMA NA ASTEROID,DAVAT PRIMER ZA DOBIVA NA TOZI VID GAZ V AMERIKA,OT KADETO SA GO DOBIVALI E VS LUNEN PEIZASH,MOJE DA IMA PO-BEZVREDNI TEXNOLOGII,NO TE SA PO SKUPI I NIKOGA NQMA DA SE INTEGRIRAT V RODINATA NI,AZ JIVEA OT 8 GODINI V EDNA OT NAI-SILNO RAZVITITE CHASTI NA ZAPADNA EVROPA I TUK IMA KOMPROMIS ZA EKOLOGIATA ZA SMETKA NA PECHLBATA,A TI ISKASH V BG VS DA E CHISTO I OK.ZNAM GI EKOLOGICHNITE VI IZTOCHNICI,ZNAM GI ZASHTOTO KOGATO BQX NA 11 I BQGAX NA STADIONA,SLED 10 OBIKOLKI XRACHKATA MI BESHE CHERNA,A KATO DUXNE VQTUR I SE DIGNE PRAXA OT CHERNOTO EZERO,OT VISOKO GRADUD VECHE E IZCHEZNAL PONEJE E POTUNAL V CHEREN PRAX,A ZIMATA VALI CHEREN SNQG...PO TEMA AVTOMOBILI SI BOS KATO CIGANIN PO ASVALT,NE SI CHUVAL ZA DRIFT I ZA SHPER DEFERENCIAL,IZRASNAL SUM SRED MASHINI I V 1-VI KLASS VECHE ZNAEX KAKVO E RAZPREDELITEL VAL,OTAVNA NE SUM ROB NA MARKI,ZASHTOTO KAKTO PRI ENERGETIKATA I GORIVATA,TAKA I PRI AVTOMOBILO STROENETO VS SA PARI,PROSTO PRI AVTOMOBILITE PONQKOGA SE PRAVQT I KACHESTVENI NESHTA,NO SA RQDKO QVLENIE
  • 34 georgi todorov

    1 1 Отговор
    Неееее!!
  • 35 Име:

    9 4 Отговор

    До коментар #32 от "Ivan":

    А да те питам можеш ли да караш болида от Льо Ман по улиците законно??? Дай ми пример с най-бързата им кола смешното R8. За да видиш аз после какви примери ще ти дам. Ти сериозно ли мислиш че Лексусите са по-евтини от ауди? Е не направо ме разби. А да те попитам щом така сме тръгнали да говорим за спорт. Къде са Ауди в WRC след 80те години и размазаното им от конкуренцията куатро от ланча и пежо. Къде са БМВ в WRC. Къде са Ауди в Ф1, къде са БМВ в Ф1?? БМВ нищо не направиха във Формула 1 дори в годините на Монтоя, за турбо ерата няма смисъл да ги споменавам. Виж постиженията на Хонда в Ф1. Даже след това имаха 2 отбора. Тойота също имаха доста добре представящ се отбор в Ф1. Къде бяха немските коли когато Селика беше кралицата на ралито, а след това Митсубиши Лансер и Субару Импреза??

    Коментиран от #40, #90

  • 36 111

    6 2 Отговор
    Производството и пускането в продажба на определена технология е продиктувана от ПЛАТЕЖОСПОСОБНОТО ТЪРСЕНЕ. А хората са манипулирани, тъпи и не разсъждават. Щом сте загрижени за околната среда карайте на пропан-бутан, с него не замърсявате околната среда, защо трябва да се инвестира в скъпоструващи, не особено ефективни и надеждни технологии? Като при приуса - разход 6 л. бензин, ми аз ще карам при разход 10 на 100 газ и ще ми излиза по-изгодно и по-екологично. Ама това е то казали им на хората че тока е бъдещето и те давай сляпо купуват нещо, което нито в крайна сметка е само на ток, нито е екологично да се произведе, нито е екологично за експлоатация.
    Идеята тук е като ти се прецака нещо да плащаш, после пак да плащаш, после пак да плащаш...
  • 37 111

    6 3 Отговор
    Произвежда се просто защото е модно и ще има пазар.
    Още нещо - дизела не е по-екологичен от бензина - то не можеш да караш зад такова ще те отрови от сажди
  • 38 мда

    6 9 Отговор

    До коментар #31 от "инж.Д.М.":

    Немците може и да са първи,но Ауди определено не е !
  • 39 Дошо

    6 3 Отговор

    До коментар #28 от "Ivan":

    Ааааа колега не обиждай Хонда :-)
  • 40 G777

    9 5 Отговор

    До коментар #35 от "Име:":

    KOLEGA KOI TI GLEDA WRC,VAJNO E KOLIO TAZA KAK VARTI GUMI S 320i,TOI E ZVEDATA
  • 41 Как може...

    5 1 Отговор
    Как може да сравнявате коли пригодени за WRC, Formula1 със ежедневки и коли за ширпотреба? Не разбирам? Идеята на едните и на другите е коренно различна и противоположна. Не може да си добър навсякъде, това, че някой прави супер болиди и супер двигатели за Формула1 не означава, че ще направи също най-успешния автомобил за ширпотреба и обратно, а и не е длъжен и не е необходимо.

    Така че такива сравнения: "да ама на Ло Ман", "Да ама във Формула1", "Да ама във WRC"... ами мен WRC и Ф1 не ме интересува, никога няма да карам такъв автомобил, интересуват ме нормални автомобили, предназначени за каране по пътната мрежа ;) Тогава вече кажете в този "сегмент" кои са батковците ;) То е ясно кои са ;)
    Лека ;)

    Коментиран от #44

  • 42 1111

    1 2 Отговор
    Зависи за какво става въпрос!
  • 43 Никола

    9 2 Отговор
    Стига де! Нямате ли личен живот, та постоянно сте тук и се "джафкате" един-друг? Пишеш мнение - бягаш, след 7 дни пак влизаш за един ред и това е. Не мога да видя мнение само караници за автомобилите, които така и така сигурно не разбирате.
  • 44 Име:

    10 1 Отговор

    До коментар #41 от "Как може...":

    Виж какво Иван започна да ми говори за Льо Ман и WRC. Съвсем различно нещо е. Но базовите модели на импреза и лансер са доста близо до WRC вариантите им 4x4 с 300к.с. Докато от ситроен не пуснаха едно C4 с 300коня и 4х4 за жалост а щеше да се купува като топъл хляб.

    Коментиран от #50

  • 45 TDI POWER

    7 43 Отговор
    За които не разбират и за които харесват бмв
    AUDI е колата!!!ТDI-to ще ва пукне!от Quattro се учат глупаците!винаги първи и винаги ще останат!
    над 30 години Quattro!които не разбират да не говорят защото немците признават само AUDI!

    Коментиран от #47, #48

  • 46 pavel

    0 3 Отговор
    Тези които са по в час вече започват да предлагат така зле звучащия на български пълен хибрид.
  • 47 G777

    11 2 Отговор

    До коментар #45 от "TDI POWER":

    KOLKOTO POVECHE VQRVASH V QUATTRO TOLKOVA PO-GOLQM KRAN SHTE TE VADI,KATO GOVORIM ZA DVOINO ZADVIJVANE,POZDRAVI OT JAPAN POWER I IMREZA STI
  • 48 520 zender

    1 2 Отговор

    До коментар #45 от "TDI POWER":

    ха ха -за двойно задвижване не споря ама за тди..ха ха-поинтересувай се каво извлича бмв от 6 цилиндъра каскадно-не ми се праскай със 4.2тди
  • 49 user

    2 8 Отговор
    Красива кола, само парцала-решетка да го намалят и няма забележки ! Вътре е много добре, браво на Ауди !
  • 50 4x4

    8 3 Отговор

    До коментар #44 от "Име:":

    Колега, ако тези коли се купуваха като топъл хляб отдавна да са лидери в сегмента си. По улиците на София (или от където и да си), може да ти изглеждат добре като вземеш преднина на някой светофар!!! Я обаче качи жена и 2 деца с багажа барабар и вземи издръж друсането на EVO или "пърденето" на STi за 400км. И да го издържаш ти (може и да ти харесва), съмнявам се жената и децата да са на това мнение... Обичайно след 50км се почва мрънкане за почивка, а ти си мислиш "що не си взех нормално EVO или STi?".

    Коментиран от #58

  • 51 Evolution

    1 3 Отговор
    Радваме да гледам как "милионери" си говорят за коли, до които нямат достъп, да не говорим че дадената кола все още не е излязла в производство... Но пък те са такива експерти че карат коли, самолети, подводници и кораби собствено производство...;DD А истината е друга - карат кола на 100г., разполагат с по 100лв на месец за гориво... Ей, спрете се залъгвайте че разбирате повече от хора занимаващи се с това с години...

    Коментиран от #52

  • 52 G777

    6 2 Отговор

    До коментар #51 от "Evolution":

    SHEFE,TOVA CHE NERABODQ V AVTOZAVOD NE MI PRECHI DA ZNAM CHE SE PRAVQT AVTOMOBILI ZA MASATA,KOITO SA SUZDADENI DA IZDURJAT OPREDELEN RESURS OT KM,ZADAMOJE SHEFOVETE KATO TEB DA OSTAVQT PO 2000 LV ZA VUZDUSHNOTO OKACHVANE NA AIRMATICA TI.NE MI PRECHI I DA VIJDAM CHE SE REKLAMIRAT NAI-VECHE PRODUKTI KOITO NQMA KAK DA STIMULIRAT PRODAJBA OSVEN S MN SILNA I AGRESIVNA REKLAMA

    Коментиран от #85

  • 53 КУРТИ

    5 4 Отговор

    До коментар #21 от "Име:":

    ВЪПРОС КЪМ ТЕБ И КЪМ Дошо ! НАЛИ СТЕ МНОГО ОТВОРЕНИ НА ТЕМА ЯПОНСКИ АВТОМОБИЛИ, НАСКОРО МИ НАПРАВИ ВПЕЧАТЛЕНИЕ КАТО ГЛЕДАХ ОБЯВИТЕ ЗА ПРОДАЖБИ НА ХОНДА СИВИК(96-97г) И ХОНДА CR-V.(00-01г), ЧЕ И ТЕХНИТЕ ДВГ СА РАЗПОЛОЖЕНИ ДОСТА БЛИЗО ДО ФАРОВЕТЕ ! ОБЯСНЕТЕ МИ ДАЛИ ТЕЗИ КОЛИ НЕДОЗАВИВАТ ИЛИ СИ ЗАВИВАТ КАКТО ТРЯБВА ! ТЯ И МОЯТА ЛАДА НЕДОЗАВИВА, НО АЗ СИ Я ВКАРВАМ В ПЪТЯ КАКТО СИ ИСКАМ ! ВИЕ ДВАМАТА ОСВЕН "недозавиване и трошливи" В ТЕМА ЗА АУДИ, ДРУГО НЕ ЗНАЕТЕ ! И НЕ ВИЖДАТЕ ПОСТОЯННИЯ РЪСТ В ПРОДАЖБИТЕ, ТЕ НА КАКВО СЕ ДЪЛЖАТ ? ЩЕ КАЖЕТЕ : " МИ ТЕЗИ, КОИТО ГИ КУПУВАТ СА ПРОСТИ И НЕ РАЗБИРАТ" ! КАТО СТАНЕ ВЪПРОС ЗА ПРОДАЖБИТЕ НА МЕРЦЕДЕС :"МИ ТО ИМЕТО ИМ ГИ ПРОДАВА" ! АУДИ ИМАХА ИМЕ НА ИЗКЛЮЧИТЕЛНИ АВТОМОБИЛИ ОЩЕ ОТ СЪЗДАВАНЕТО НА ФИРМАТА ОТ САМОТО И НАЧАЛО, ПОЛОЖЕНО ОТ АУГУСТ ХОРХ ДО ВСВ, А И СЕГА СИ ИЗГРАЖДАТ ИМЕ ОТ 90г НАСАМ КАТО КАЧЕСТВЕНИ КОЛИ, С МНОГО ТЕХНОЛОГИИ, С МНОГО ДОБЪР ДИЗАЙН И С ПО-ДОБРИ ТЕХН. ХАР-КИ ОТ КОНКУРЕНТИТЕ СИ ! ТА ТЕЗИ ХОНДИ ЗА КОИТО ВИ СПОМЕНАХ, ЗАВИВАТ ЛИ, ИЛИ НЕДОЗАВИВАТ ???

    Коментиран от #54, #65

  • 54 M_SUX

    3 2 Отговор

    До коментар #53 от "КУРТИ":

    КУРТИ, ти като си караше ладата и ги приканваше на гонки разните дупета ме кефеше повече ... сега стана някакъв защитник на ВАГ(БЛЯК).... сега не си пичага!!!

    Коментиран от #55, #59

  • 55 520 zender

    1 2 Отговор

    До коментар #54 от "M_SUX":

    ...еми те мерцедес са най-добрите -тях няма защо да ги защитава..

    Коментиран от #56

  • 56 M_SUX

    5 0 Отговор

    До коментар #55 от "520 zender":

    Къде си ве брат, изгуби се! БМВ-то движи ли още или си в "бокса"

    Коментиран от #57

  • 57 520 zender

    2 1 Отговор

    До коментар #56 от "M_SUX":

    Ха ха ха бъзикай се колкото искаш-имам проблеми със здравето но вече съм по-добре..бмв-то не се движи но си е здраво-почивам си..
  • 58 Име:

    5 3 Отговор

    До коментар #50 от "4x4":

    Чакай малко не те разбрах. Как така нормално ево или sti? Стоковата STi-ка не гърми изобщо с оригиналния ауспух и си е много комфортна за спорта, който може да ти предложи. Друг е въпроса че всеки обича звука на боксера и почти няма да срещнеш такава с оригинално гърне. Може би си имал предвид нормална имреза и нормален лансер, защото нормална STi няма, има нормална импреза (тоест такава която не е STi с по-слаб мотор друго окачване и т.н.) STi e вид импреза. А аз имах предвид че ще се продава добре Ситроен C4 с 300к.с и 4х4 технология, но така и не пуснаха такъв. Но не това ми беше мисълта. Някой каза че рали вариантите са много различни от шосейните версии. И това е така, но импреза STi и лансер Ево са единствените, които се доближават толкова много до рали версиите.

    Коментиран от #63, #77

  • 59 КУРТИ

    1 1 Отговор

    До коментар #54 от "M_SUX":

    ПОНЕЖЕ СЪМ ИМАЛ АУДИ 100 СС С 2л 5цил D ДВГ, ТА ЗАТОВА ! АМА ТО БИВА ПЛЮЕНЕ ПО АУДИ, АМА ЧАК ТОЛКОВА МИ ИДВА В ПОВЕЧЕ ! А ТИ МЕ ВЪЗПРИЕМАЙ КАКТО ИСКАШ ! АЗ И СЕГА СИ ГИ ИЗДУХВАМ С ЛАДАТА, НО ПОВЕЧЕ МЕ Е ЯД, ЧЕ ЗЕНДЕРА НЕ МИ ПИСА КАТО ИДВА ВЪВ ВАРНА, СИГУРНО ОЩЕ МИ СЕ СЪРДИ !?

    Коментиран от #60

  • 60 520 zender

    1 0 Отговор

    До коментар #59 от "КУРТИ":

    Не съм идвал във Варна,поне не през последната седмица.Имам проблеми със здравето пич-дори не съм залагал..

    Коментиран от #61

  • 61 КУРТИ

    1 0 Отговор

    До коментар #60 от "520 zender":

    ЖАЛКО, БЪРЗО ОЗДРАВЯВАНЕ И БЕЗАВАРИЙНИ КИЛОМЕТРИ С БМВ-то ! АЗ СИ МИСЛЕХ, ЧЕ ОЩЕ СЕ СЪРДИШ ЗА ОНАЗИ СТАТИЯ, СЕЩАШ СЕ !

    Коментиран от #62

  • 62 520 zender

    1 0 Отговор

    До коментар #61 от "КУРТИ":

    Дори и незнам за какво говориш-но сигурно няма да ми повярваш.А оздравяването..за сега ще го отложа.Поздрави все пак.

    Коментиран от #64

  • 63 КУРТИ

    1 2 Отговор

    До коментар #58 от "Име:":

    ПЪРВО ВИЖ КОМЕНТАР №53 И ПОСЛЕ СЕ ОБЯСНЯВАЙ НА ДРУГИТЕ ! Дошо И ТОЙ СЕ СКРИ !
  • 64 КУРТИ

    0 2 Отговор

    До коментар #62 от "520 zender":

    ЗА СТАТИЯТА,КЪДЕТО БЯХ ПИСАЛ КОИ ХОРА ОБИЧАЛИ ДА КАРАТ БМВ И МЕРЦЕДЕС ! ПОЗДРАВИ И ОТ МЕН !

    Коментиран от #66, #67

  • 65 Име:

    3 0 Отговор

    До коментар #53 от "КУРТИ":

    Виж сега никога не съм се изказвал много остро срещу БМВ и Мерцедес въпреки че не ги харесвам. Да повечето сивици недозаваиват, като всяка кола с предно предаване, това не им пречи да са страхотни. Какво мислиш, че това за недозавиването в ауди сме си го измислили ние с Дошо? Аз поне имам предвид недозавиващо куатро, защото за аудита с педно предаване е нормално. Виждал ли си колко назад и колко ниско идва тежеста при Simetrical AWD на Субару. Система която е въведана в лек автомобил масово производство 1972год ако ще си говорим за история. Ауди започват да слагат куатро 1980г. Много хора казват предното предаване е за аматьори едва ли не. Задното било истината. Но за да караш бързо едно предно предаване също се иска не по-малко умения. Един добре каран сивик би могъл да бъде по-бърз на писта от кола с задно предаване. Всички знаем за доброто управление на Пежо 205 gti и пежо 106 gti, които даже понякога се чувстват като кола с задно предаване заради задното окачване и понякога имат склонност да презавиват (oversteer). Даже в 205 двигателят е наклонен назад към купето за по-добър център на тежеста. Старите сивици тези с doble wishbone задно окачване също са страхотни на пистата. За жалост Civic fn е на торсионн греда отзад, за да е по-евтино.

    Коментиран от #72

  • 66 520 zender

    1 2 Отговор

    До коментар #64 от "КУРТИ":

    За нищо немога да се сърдя-всеки има мнение.А по темата -не виждам що се плюе толкова много по премиум марка..

    Коментиран от #69

  • 67 520 zender

    0 2 Отговор

    До коментар #64 от "КУРТИ":

    е знаеш ми мнението ако АУДИ трябва да се сравнява със БМВ но аз не винаги съм прав-само изразявам пристрастно мнение.

    Коментиран от #68

  • 68 М_SUX

    1 0 Отговор

    До коментар #67 от "520 zender":

    Brat, kakwo ti e ?

    Коментиран от #70

  • 69 Име:

    5 0 Отговор

    До коментар #66 от "520 zender":

    Плюе се защото не и е там мястото. Най-хубавото на старите ауди-та (имам предвид 100 и 200) беше че на добра цена взимаш луксозна, здрава кола, с приличен разход (особено дизелите), която няма претенцията да е някаква надувка или премиум клас кола. Имаш страхотна лускозна кола с много екстри без да крещи "Вижте ме!!!". Докато въпросът с новите аудита е съвсем различен. Тук преобладава гъзарията и показността, за сметка на качеството, защото от Ауди искат да ги възприемат като премиум клас кола за да се купуват от по-богатите и да се продават по-скъпи аудита. Та мисълта ми беше че старите аудита бяха по-добри, много по-добри и нямам предвид технически по-добри просто бяха както казах по-горе хем по-здрави, хем по-евтини, хем по-скромни ако може така да се каже. И това беше защото си знаеха мястото и не се бутаха в премиум класа. Има си достатъчно БМВ-та и Мерцедеси за тази цел.

    Коментиран от #71

  • 70 520 zender

    0 1 Отговор

    До коментар #68 от "М_SUX":

    Дълго е за обяснение..но да говорим за коли-мерцедес май и те извадиха подобен хибрид S250hibrid..
  • 71 520 zender

    3 0 Отговор

    До коментар #69 от "Име:":

    Ма нали знаеш че и тогава както сега това е било луксозен фолксваген..
  • 72 КУРТИ

    2 3 Отговор

    До коментар #65 от "Име:":

    ЗНАЧИ НЕ САМО АУДИ НЕДОЗАВИВАЛИ ! ТОВА ГО ЗНАМ, ЗА СУБАРУ, КОГА СА ПУСНАЛИ 4х4 И АУДИ КОГА СА НАПРАВИЛИ И ЗАЩО QUATTRO-то ! НЕ СИ МИСЛИ, ЧЕ НЕ ХАРЕСВАМ ЯПОНСКИТЕ КОЛИ, НАПРОТИВ ! АКО ИМАХ ПАРИ ПЪРВАТА ПО-СЕРИОЗНА КОЛА ЩЕШЕ ДА МИ Е СУБАРУ ИМПРЕЗА С 218кс, ВИЖДАМ ГИ КАКВО ПРАВЯТ НА ГОНКИ ! НО НЕ БИХ СЕ ОТКАЗАЛ И ОТ ЕДНО АУДИ А8 ИЛИ ТТ !

    Коментиран от #73

  • 73 Дошо

    8 1 Отговор

    До коментар #72 от "КУРТИ":

    Пич не съм се скрил.Просто и аз имам личен живот.ДА знам какво ще кажете сега ти висиш постоянно в нета к'во се пра'иш... :-)както и да е.ТЕ да си недозавиват бе ама да не се изживяват като някаква конкуренция на ,,премиум" марките.Кватро незнам си какво и като дойдат завоите остава с много секунди назад.ДА им се невиди и спотния дух за колосалните суми.Някакъв VW с засукани тенекии и кожен салон, лампички и т.н. ще ми се сравнява с видимо по-добри марки и ще се изкарва за номер 1.Айде чупара.Една Хондичка 1.6 да недозавива ще и го простя ама Алди толкова се изхвърлят, а в същото време са толкова зле, че е супер дразнещо.2 години гаранция на супер УЖ престижен автомобил е смешна история.Хонда всеки знае на какво са способни и са го доказвали не един път.Ако решат и сега ще направят такъв супер автомобил, че ще постави всичко на 4 колела на колене не 100% - 1000% съм сигурен в това.И м/у другото ЦР-В е сувче, което бих купил с удоволствие.Недозавиването при него го има да ама това каква хубава работа може да върши на човек просто не е истина.Голямо и същевременно тежи колкото един седан от средния клас.С мощен и икономичен мотор, с много качествен интериор и голям багажник, както и пространство в купето..... ех намам достатъно пари :-(

    Коментиран от #74, #89

  • 74 КУРТИ

    0 3 Отговор

    До коментар #73 от "Дошо":

    ПРОБЛЕМЪТ НА НАС БЪЛГАРИТЕ Е, ЧЕ НЯМАМЕ ДОСТАТЪЧНО ПАРИ, ЗА ДА СИ КУПИМ ТАКАВА КОЛА, КАКВАТО ИСКАМЕ И САМО СЕ ДРАЗНИМ ЕДИН ДРУГ ! АЗ ПОРАДИ ТЕЗИ ПРИЧИНИ СЕ БЯХ ЗАГЛЕДАЛ ПО ОБЯВАТА ЗА Cr-v-то !
  • 75 М_SUX

    7 2 Отговор
    Мога само да пожелая лека нощ на Аудито.... и да си задам въпроса"Какво си мислеха почовете от ВАГ като пожелаха лека нощ на МЕРЦЕДЕС-Бенц". Лимузините от щутгарт продължават да наказват всичко по-пътя си.

    Коментиран от #76, #84

  • 76 КУРТИ

    1 2 Отговор

    До коментар #75 от "М_SUX":

    ГЛАС В ПУСТИНЯ !

    Коментиран от #87

  • 77 4x4

    5 2 Отговор

    До коментар #58 от "Име:":

    Да моя грешка. Имах в предвид нормални Lancer и Impreca. Повярвай ми и двата (спортните варианти), не стават за дълъг път по причините които обясних.

    Коментиран от #79

  • 78 U4uden

    0 3 Отговор
    Do6o, kakvo stava? 6te go pozvoli6 li tova? Q kazi za markata...
  • 79 Дошо

    4 2 Отговор

    До коментар #77 от "4x4":

    Ма то и Алди не става за дълъг път.Много километри значи много ремонти => много пари.По-добре човек да си хване такси и ще му излезе по-евтино.
  • 80 benz

    5 0 Отговор
    vag prodaljavat da proizvejdat bokluci
  • 81 JP

    2 9 Отговор
    Абе вижте какво за задвижване на четирите колела Субару нямат равен те с това са си известни и с боксер мотора евала,а за комфорт А8-цата е N1.А за кое вози по добре на дълъг път може да каже само този който ги е карал и двете коли.

    Коментиран от #82

  • 82 Дошо

    3 0 Отговор

    До коментар #81 от "JP":

    Сигурен съм, че БМВ7 и S клас возят по-хубаво.

    Коментиран от #83

  • 83 G777

    2 1 Отговор

    До коментар #82 от "Дошо":

    EDNA KOLA ZA DA VOZI XUBAVO TRQBVA DA E TEJKA,A ALDIiI E NA ALOMINIEVA RAMO,TAKA RESHILI PONEJE ISKALI DA PODOBRQT DINAMIKATA NA EDNA KOLA KOQTO PRETENDIRA CHE E LIMOZINA....KATO ISKASH DOBRA VOZIA OT KOQTO DA TE XVANE MORSKA BOLEST,KOLITE SA W126 I W140,S PRQKORI PURATA I SLONA,MRAZQT DINAMIKATA,NO SA CARETE NA LIMOZINITE
  • 84 Dr.Dick

    0 2 Отговор

    До коментар #75 от "М_SUX":

    Лека нощ и на теб:
  • 85 Evolution

    0 1 Отговор

    До коментар #52 от "G777":

    Ами, да правят се автомобили за масата, защото не всички могат да си позволят кола която е ограничена на 1-100 бройки... А това аз колко пари оставям за "ремонти" си е моя работа... ;) До сега не ми се е случило кола независимо нова или 2-ра ръка да ми създаде такива проблеми каквито половината тук описват като "огромни" и "непоправими"... Най-вече Дошо... И ще го попитам пак - колко струва това прословуто ауди да го купя за да може да се диша спокойно и да не виждаме колко си "компетентен"...
  • 86 sensationbw

    8 0 Отговор
    ROFL Защо да краме алди,бмф и магарцедес когато има LEXUS ? Ами много просто живеем в БГ тук слушаме чалга и караме немски варели ...
  • 87 520 zender

    0 0 Отговор

    До коментар #76 от "КУРТИ":

    КУРТИ-приятел-аз лично не съм алчен -градя нещата стъпка по стъпка-и все пак не мечтая за нова кола-и тази ми стига -честно.А дали ще стигна до f10-УБЕДЕН СЪМ..ама не говоря за 3та или по-малка серия...
  • 88 LS600

    1 0 Отговор
    Ще има доста да догонват Лексус особено в хибридните технологии.
  • 89 някой

    1 0 Отговор

    До коментар #73 от "Дошо":

    Гледай CRV то и хипопотама .Голямо забавление тези от Ауди не се научиха как да правят 4х4 толкова години.
  • 90 pf

    0 0 Отговор

    До коментар #35 от "Име:":

    Ако прочетеш малко историята на Рали група Б ще разбереш защо ги няма ауди във WRC