Малко повече от година, след като показа A8 Hybrid Concept на салона в Женева през 2010-а, Audi представи официално серийната версия на бензиново-електрическата лимузина. Продажбите й започват през 2012-а.
Инженерите на компанията са направили много малко промени по прототипа. Смалили са 21-цоловите му колела на 18 цола, но са запазили дизайна им. Кората над двигателя също изглежда по-конвенционално.
Съдържанието под предния капак няма изменения. Паралелната хибридна установка комбинира модифициран 2.0-литров TFSi с мощност 211 к.с. и въртящ момент 350 Нм с дискообразен 40-киловатов електромотор, който помага с 210 Нм. Сумарно системата разполага с 245 к.с. и 480 Нм.
Електродвигателят се намира на мястото, което обикновено заема преобразувателят на въртящия момент пред модифицираната осестепенна трансмисия tiptronic. Задвижващи са предните колела. Електрическата енергия се съхранява в йон-литиеви батерии с тегло 36.7 кг. Акумулаторите са разположени в защитената против катастрофи зона на багажника.
A8 Hybrid ускорява до 100 км/ч за 7.7 секунди и развива максимална скорост от 235 км/ч. От Audi твърдят, че харчи по 6.4 л/100 км в комбиниран цикъл на движение и изхвърля под 148 г въглероден двуокис на километър.
Новото попълнение в гамата на инголщадския флагман може да ускорява до 100 км/ч и да изминава по три километра само на ток при постоянна скорост 60 км/ч. Водачът сам избира измежду три режима. При "EV" се използва само електрическият мотор, в "D" контролът над системата се поема от бордовата електроника, а "S" е предназначен за динамичен стил на шофиране.
Външно хибридната версия на A8 може да се разпознае по джантите с дизайн на турбинен ротор, емблемите по каросерията и измененията по арматурното табло. Цената на модела ще бъде оповестена след официалния му дебют пред публика във Франкфурт.
24 Август, 2011 10:25 10 253 90
Audi A8 става хибрид
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Янко Якия
16:06 08.09.2011
2 Дошо
К'во да го правиш?Само му кажи Ауди и няма нужда от повече обиди.Вместо да се развиват те имитират дейност и слагат дисплеичета, лампички....148грCO2/км ми се виждат много.
16:06 08.09.2011
3 Ivan
Коментиран от #10
16:06 08.09.2011
4 rey mysterio
16:06 08.09.2011
5 Иван
Коментиран от #7, #8
16:06 08.09.2011
6 otkachalko
16:06 08.09.2011
7 Име:
До коментар #5 от "Иван":
Ти вярваш ли в таласъми?16:06 08.09.2011
8 Дошо
До коментар #5 от "Иван":
Да имаш известно право, но дори тоя разход да е реален, в което се съмнявам спестените от гориво пари ще ходят за ремонти.Все пак това е пишман премиум автомобила Ауди.16:06 08.09.2011
9 G777
16:06 08.09.2011
10 G777
До коментар #3 от "Ivan":
AUDI POKAZVA RUST ZASHTOTO NISKOOBRAZOVANITE DUNEKOPLATCI OBICHAT DA SE VOZQT V ALDIiIКоментиран от #12, #13
16:06 08.09.2011
11 Новия Душегуб :)
16:06 08.09.2011
12 Da
До коментар #10 от "G777":
Много е интересно ти колко високообразован си? Или по точно - въобще образован ли си? Няма нужда да отговаряш - личи си от писането ти.Коментиран от #15
16:06 08.09.2011
13 Дошо
До коментар #10 от "G777":
Има нещо такова.Ако не е агресивната им рекламна кампания насочена срещу конкурентните им марки Алди далеч нямаше да има такива резултати.Зомбираното консуматорско общество допринася много за развитието на този тип недоразумения на проектирането.16:06 08.09.2011
14 aha
16:06 08.09.2011
15 G777
До коментар #12 от "Da":
AZ SUM XEROINOVO ZAVISIM S NACHALNO OBRAZOVANIE,NE ME VZIMAI NA SERIOZNO GOSHO16:06 08.09.2011
16 No more VAG
Само не знам след като сегашните им коли са толкова трошливи какво ще е като добавят електричество.
Да му мислят балъците които ще купуват Ауди.
Коментиран от #18
16:06 08.09.2011
17 deutsche autos
Коментиран от #19, #20
16:06 08.09.2011
18 Дошо
До коментар #16 от "No more VAG":
Абе ти си представи щом ел.двигателя ще бъде пред скоростите за какво ще става въпрос.Това няма да може да си носи предницата.Коментиран от #21
16:06 08.09.2011
19 Име:
До коментар #17 от "deutsche autos":
А защо има някой марки коли, които и след 20 години се карат и не се трошат?16:06 08.09.2011
20 А ти ш'оработиш? :)
До коментар #17 от "deutsche autos":
А ти ш'орабОтиш, бе момче, защо се занимаваш да пишеш по форуми щом изкарваш огромната заплата и караш чисто ново S8 ;) Чичко-паричковците не знаят що е то форум ;)Май караш евтин италиански кошник и се кефиш, че не си дал пари за ауди ;) Или може би никога няма да може да си позволиш да си купиш ДОРИ 10-15 годишно ауди ;)
Като си купиш и покараш или някой батко те повози, ела да споделиш мнение.
16:06 08.09.2011
21 Име:
До коментар #18 от "Дошо":
ООО ще може, ще може има супер иновативни алуминиеви носачи. И с всичките тия килограми сложени малко зад фаровете изобщо няма да недозавива, не....Коментиран от #53
16:06 08.09.2011
22 А ти ш'оработиш? :)
Докато пишек коментара, ново мнение беше публикувано...
16:06 08.09.2011
23 йасклф
Коментиран от #25
16:06 08.09.2011
24 Ivan
А за това, че Ауди са трошки ще си замълча, а на no more VAG ще каже, че Лексуса е последния кенеф на света!!! Това е марка, която няма никакви клиенти (освен в щатите, но и там са малко вече) и с тези "иновативни" технологии просто търсят пазар, който явно няма да намерят по този начин!!!
16:06 08.09.2011
25 G777
До коментар #23 от "йасклф":
PAK SI QL XAPCHETA A MRUSNIKO,POJELAVAM TI NQKOI DEN DA RAZBERESH OT KADE IZGRQVA SLUNCETO16:06 08.09.2011
26 G777
Коментиран от #27
16:06 08.09.2011
27 Дошо
До коментар #26 от "G777":
Колега по принцип те подкрепям, но по отношение на шистовия газ има доста спорни моменти.Доколкото знам на прага са алтернативни технологии, който ползват не токсични материали при добива.Аз вярвам, че ще се намери чиста технология за добива на този вид газ.Ако стане ще е много добре за нас и зле за Лукоил и Газпром :-)16:06 08.09.2011
28 Ivan
Коментиран от #33, #39
16:06 08.09.2011
29 Име:
Коментиран от #30
16:06 08.09.2011
30 Име:
До коментар #29 от "Име:":
ПС: Lexus е с оранжевия цвят, Ауди е светлосивия.16:06 08.09.2011
31 инж.Д.М.
Коментиран от #38
16:06 08.09.2011
32 Ivan
Коментиран от #35
16:06 08.09.2011
33 G777
До коментар #28 от "Ivan":
Максимилиан Мандов TOVA MI E IMETO,NAMERIME VUV FACE I MI PISHI KATO IMASH MERACI,AZ SUM OT ENERGIINOTO SURCE NA BULGARIA KAKTO OBICHAT DA KAZVAT IKONOMISTITE V BG,ZNAESH LI OT KOGA PRI NAS NI KAZVAT CHE DOBIVA NA VUGLISHTA E NAPULNO BEZVREDEN VS E EKOLOGIA A NA BABAMI DOMATITE SA KOLKOTO GLAVATATI I IMAT FORMA NA ASTEROID,DAVAT PRIMER ZA DOBIVA NA TOZI VID GAZ V AMERIKA,OT KADETO SA GO DOBIVALI E VS LUNEN PEIZASH,MOJE DA IMA PO-BEZVREDNI TEXNOLOGII,NO TE SA PO SKUPI I NIKOGA NQMA DA SE INTEGRIRAT V RODINATA NI,AZ JIVEA OT 8 GODINI V EDNA OT NAI-SILNO RAZVITITE CHASTI NA ZAPADNA EVROPA I TUK IMA KOMPROMIS ZA EKOLOGIATA ZA SMETKA NA PECHLBATA,A TI ISKASH V BG VS DA E CHISTO I OK.ZNAM GI EKOLOGICHNITE VI IZTOCHNICI,ZNAM GI ZASHTOTO KOGATO BQX NA 11 I BQGAX NA STADIONA,SLED 10 OBIKOLKI XRACHKATA MI BESHE CHERNA,A KATO DUXNE VQTUR I SE DIGNE PRAXA OT CHERNOTO EZERO,OT VISOKO GRADUD VECHE E IZCHEZNAL PONEJE E POTUNAL V CHEREN PRAX,A ZIMATA VALI CHEREN SNQG...PO TEMA AVTOMOBILI SI BOS KATO CIGANIN PO ASVALT,NE SI CHUVAL ZA DRIFT I ZA SHPER DEFERENCIAL,IZRASNAL SUM SRED MASHINI I V 1-VI KLASS VECHE ZNAEX KAKVO E RAZPREDELITEL VAL,OTAVNA NE SUM ROB NA MARKI,ZASHTOTO KAKTO PRI ENERGETIKATA I GORIVATA,TAKA I PRI AVTOMOBILO STROENETO VS SA PARI,PROSTO PRI AVTOMOBILITE PONQKOGA SE PRAVQT I KACHESTVENI NESHTA,NO SA RQDKO QVLENIE16:06 08.09.2011
34 georgi todorov
16:06 08.09.2011
35 Име:
До коментар #32 от "Ivan":
А да те питам можеш ли да караш болида от Льо Ман по улиците законно??? Дай ми пример с най-бързата им кола смешното R8. За да видиш аз после какви примери ще ти дам. Ти сериозно ли мислиш че Лексусите са по-евтини от ауди? Е не направо ме разби. А да те попитам щом така сме тръгнали да говорим за спорт. Къде са Ауди в WRC след 80те години и размазаното им от конкуренцията куатро от ланча и пежо. Къде са БМВ в WRC. Къде са Ауди в Ф1, къде са БМВ в Ф1?? БМВ нищо не направиха във Формула 1 дори в годините на Монтоя, за турбо ерата няма смисъл да ги споменавам. Виж постиженията на Хонда в Ф1. Даже след това имаха 2 отбора. Тойота също имаха доста добре представящ се отбор в Ф1. Къде бяха немските коли когато Селика беше кралицата на ралито, а след това Митсубиши Лансер и Субару Импреза??Коментиран от #40, #90
16:06 08.09.2011
36 111
Идеята тук е като ти се прецака нещо да плащаш, после пак да плащаш, после пак да плащаш...
16:06 08.09.2011
37 111
Още нещо - дизела не е по-екологичен от бензина - то не можеш да караш зад такова ще те отрови от сажди
16:06 08.09.2011
38 мда
До коментар #31 от "инж.Д.М.":
Немците може и да са първи,но Ауди определено не е !16:06 08.09.2011
39 Дошо
До коментар #28 от "Ivan":
Ааааа колега не обиждай Хонда :-)16:06 08.09.2011
40 G777
До коментар #35 от "Име:":
KOLEGA KOI TI GLEDA WRC,VAJNO E KOLIO TAZA KAK VARTI GUMI S 320i,TOI E ZVEDATA16:06 08.09.2011
41 Как може...
Така че такива сравнения: "да ама на Ло Ман", "Да ама във Формула1", "Да ама във WRC"... ами мен WRC и Ф1 не ме интересува, никога няма да карам такъв автомобил, интересуват ме нормални автомобили, предназначени за каране по пътната мрежа ;) Тогава вече кажете в този "сегмент" кои са батковците ;) То е ясно кои са ;)
Лека ;)
Коментиран от #44
16:06 08.09.2011
42 1111
16:06 08.09.2011
43 Никола
16:06 08.09.2011
44 Име:
До коментар #41 от "Как може...":
Виж какво Иван започна да ми говори за Льо Ман и WRC. Съвсем различно нещо е. Но базовите модели на импреза и лансер са доста близо до WRC вариантите им 4x4 с 300к.с. Докато от ситроен не пуснаха едно C4 с 300коня и 4х4 за жалост а щеше да се купува като топъл хляб.Коментиран от #50
16:06 08.09.2011
45 TDI POWER
AUDI е колата!!!ТDI-to ще ва пукне!от Quattro се учат глупаците!винаги първи и винаги ще останат!
над 30 години Quattro!които не разбират да не говорят защото немците признават само AUDI!
Коментиран от #47, #48
16:06 08.09.2011
46 pavel
16:06 08.09.2011
47 G777
До коментар #45 от "TDI POWER":
KOLKOTO POVECHE VQRVASH V QUATTRO TOLKOVA PO-GOLQM KRAN SHTE TE VADI,KATO GOVORIM ZA DVOINO ZADVIJVANE,POZDRAVI OT JAPAN POWER I IMREZA STI16:06 08.09.2011
48 520 zender
До коментар #45 от "TDI POWER":
ха ха -за двойно задвижване не споря ама за тди..ха ха-поинтересувай се каво извлича бмв от 6 цилиндъра каскадно-не ми се праскай със 4.2тди16:06 08.09.2011
49 user
16:06 08.09.2011
50 4x4
До коментар #44 от "Име:":
Колега, ако тези коли се купуваха като топъл хляб отдавна да са лидери в сегмента си. По улиците на София (или от където и да си), може да ти изглеждат добре като вземеш преднина на някой светофар!!! Я обаче качи жена и 2 деца с багажа барабар и вземи издръж друсането на EVO или "пърденето" на STi за 400км. И да го издържаш ти (може и да ти харесва), съмнявам се жената и децата да са на това мнение... Обичайно след 50км се почва мрънкане за почивка, а ти си мислиш "що не си взех нормално EVO или STi?".Коментиран от #58
16:06 08.09.2011
51 Evolution
Коментиран от #52
16:06 08.09.2011
52 G777
До коментар #51 от "Evolution":
SHEFE,TOVA CHE NERABODQ V AVTOZAVOD NE MI PRECHI DA ZNAM CHE SE PRAVQT AVTOMOBILI ZA MASATA,KOITO SA SUZDADENI DA IZDURJAT OPREDELEN RESURS OT KM,ZADAMOJE SHEFOVETE KATO TEB DA OSTAVQT PO 2000 LV ZA VUZDUSHNOTO OKACHVANE NA AIRMATICA TI.NE MI PRECHI I DA VIJDAM CHE SE REKLAMIRAT NAI-VECHE PRODUKTI KOITO NQMA KAK DA STIMULIRAT PRODAJBA OSVEN S MN SILNA I AGRESIVNA REKLAMAКоментиран от #85
16:06 08.09.2011
53 КУРТИ
До коментар #21 от "Име:":
ВЪПРОС КЪМ ТЕБ И КЪМ Дошо ! НАЛИ СТЕ МНОГО ОТВОРЕНИ НА ТЕМА ЯПОНСКИ АВТОМОБИЛИ, НАСКОРО МИ НАПРАВИ ВПЕЧАТЛЕНИЕ КАТО ГЛЕДАХ ОБЯВИТЕ ЗА ПРОДАЖБИ НА ХОНДА СИВИК(96-97г) И ХОНДА CR-V.(00-01г), ЧЕ И ТЕХНИТЕ ДВГ СА РАЗПОЛОЖЕНИ ДОСТА БЛИЗО ДО ФАРОВЕТЕ ! ОБЯСНЕТЕ МИ ДАЛИ ТЕЗИ КОЛИ НЕДОЗАВИВАТ ИЛИ СИ ЗАВИВАТ КАКТО ТРЯБВА ! ТЯ И МОЯТА ЛАДА НЕДОЗАВИВА, НО АЗ СИ Я ВКАРВАМ В ПЪТЯ КАКТО СИ ИСКАМ ! ВИЕ ДВАМАТА ОСВЕН "недозавиване и трошливи" В ТЕМА ЗА АУДИ, ДРУГО НЕ ЗНАЕТЕ ! И НЕ ВИЖДАТЕ ПОСТОЯННИЯ РЪСТ В ПРОДАЖБИТЕ, ТЕ НА КАКВО СЕ ДЪЛЖАТ ? ЩЕ КАЖЕТЕ : " МИ ТЕЗИ, КОИТО ГИ КУПУВАТ СА ПРОСТИ И НЕ РАЗБИРАТ" ! КАТО СТАНЕ ВЪПРОС ЗА ПРОДАЖБИТЕ НА МЕРЦЕДЕС :"МИ ТО ИМЕТО ИМ ГИ ПРОДАВА" ! АУДИ ИМАХА ИМЕ НА ИЗКЛЮЧИТЕЛНИ АВТОМОБИЛИ ОЩЕ ОТ СЪЗДАВАНЕТО НА ФИРМАТА ОТ САМОТО И НАЧАЛО, ПОЛОЖЕНО ОТ АУГУСТ ХОРХ ДО ВСВ, А И СЕГА СИ ИЗГРАЖДАТ ИМЕ ОТ 90г НАСАМ КАТО КАЧЕСТВЕНИ КОЛИ, С МНОГО ТЕХНОЛОГИИ, С МНОГО ДОБЪР ДИЗАЙН И С ПО-ДОБРИ ТЕХН. ХАР-КИ ОТ КОНКУРЕНТИТЕ СИ ! ТА ТЕЗИ ХОНДИ ЗА КОИТО ВИ СПОМЕНАХ, ЗАВИВАТ ЛИ, ИЛИ НЕДОЗАВИВАТ ???Коментиран от #54, #65
16:06 08.09.2011
54 M_SUX
До коментар #53 от "КУРТИ":
КУРТИ, ти като си караше ладата и ги приканваше на гонки разните дупета ме кефеше повече ... сега стана някакъв защитник на ВАГ(БЛЯК).... сега не си пичага!!!Коментиран от #55, #59
16:06 08.09.2011
55 520 zender
До коментар #54 от "M_SUX":
...еми те мерцедес са най-добрите -тях няма защо да ги защитава..Коментиран от #56
16:06 08.09.2011
56 M_SUX
До коментар #55 от "520 zender":
Къде си ве брат, изгуби се! БМВ-то движи ли още или си в "бокса"Коментиран от #57
16:06 08.09.2011
57 520 zender
До коментар #56 от "M_SUX":
Ха ха ха бъзикай се колкото искаш-имам проблеми със здравето но вече съм по-добре..бмв-то не се движи но си е здраво-почивам си..16:06 08.09.2011
58 Име:
До коментар #50 от "4x4":
Чакай малко не те разбрах. Как така нормално ево или sti? Стоковата STi-ка не гърми изобщо с оригиналния ауспух и си е много комфортна за спорта, който може да ти предложи. Друг е въпроса че всеки обича звука на боксера и почти няма да срещнеш такава с оригинално гърне. Може би си имал предвид нормална имреза и нормален лансер, защото нормална STi няма, има нормална импреза (тоест такава която не е STi с по-слаб мотор друго окачване и т.н.) STi e вид импреза. А аз имах предвид че ще се продава добре Ситроен C4 с 300к.с и 4х4 технология, но така и не пуснаха такъв. Но не това ми беше мисълта. Някой каза че рали вариантите са много различни от шосейните версии. И това е така, но импреза STi и лансер Ево са единствените, които се доближават толкова много до рали версиите.Коментиран от #63, #77
16:06 08.09.2011
59 КУРТИ
До коментар #54 от "M_SUX":
ПОНЕЖЕ СЪМ ИМАЛ АУДИ 100 СС С 2л 5цил D ДВГ, ТА ЗАТОВА ! АМА ТО БИВА ПЛЮЕНЕ ПО АУДИ, АМА ЧАК ТОЛКОВА МИ ИДВА В ПОВЕЧЕ ! А ТИ МЕ ВЪЗПРИЕМАЙ КАКТО ИСКАШ ! АЗ И СЕГА СИ ГИ ИЗДУХВАМ С ЛАДАТА, НО ПОВЕЧЕ МЕ Е ЯД, ЧЕ ЗЕНДЕРА НЕ МИ ПИСА КАТО ИДВА ВЪВ ВАРНА, СИГУРНО ОЩЕ МИ СЕ СЪРДИ !?Коментиран от #60
16:06 08.09.2011
60 520 zender
До коментар #59 от "КУРТИ":
Не съм идвал във Варна,поне не през последната седмица.Имам проблеми със здравето пич-дори не съм залагал..Коментиран от #61
16:06 08.09.2011
61 КУРТИ
До коментар #60 от "520 zender":
ЖАЛКО, БЪРЗО ОЗДРАВЯВАНЕ И БЕЗАВАРИЙНИ КИЛОМЕТРИ С БМВ-то ! АЗ СИ МИСЛЕХ, ЧЕ ОЩЕ СЕ СЪРДИШ ЗА ОНАЗИ СТАТИЯ, СЕЩАШ СЕ !Коментиран от #62
16:06 08.09.2011
62 520 zender
До коментар #61 от "КУРТИ":
Дори и незнам за какво говориш-но сигурно няма да ми повярваш.А оздравяването..за сега ще го отложа.Поздрави все пак.Коментиран от #64
16:06 08.09.2011
63 КУРТИ
До коментар #58 от "Име:":
ПЪРВО ВИЖ КОМЕНТАР №53 И ПОСЛЕ СЕ ОБЯСНЯВАЙ НА ДРУГИТЕ ! Дошо И ТОЙ СЕ СКРИ !16:06 08.09.2011
64 КУРТИ
До коментар #62 от "520 zender":
ЗА СТАТИЯТА,КЪДЕТО БЯХ ПИСАЛ КОИ ХОРА ОБИЧАЛИ ДА КАРАТ БМВ И МЕРЦЕДЕС ! ПОЗДРАВИ И ОТ МЕН !Коментиран от #66, #67
16:06 08.09.2011
65 Име:
До коментар #53 от "КУРТИ":
Виж сега никога не съм се изказвал много остро срещу БМВ и Мерцедес въпреки че не ги харесвам. Да повечето сивици недозаваиват, като всяка кола с предно предаване, това не им пречи да са страхотни. Какво мислиш, че това за недозавиването в ауди сме си го измислили ние с Дошо? Аз поне имам предвид недозавиващо куатро, защото за аудита с педно предаване е нормално. Виждал ли си колко назад и колко ниско идва тежеста при Simetrical AWD на Субару. Система която е въведана в лек автомобил масово производство 1972год ако ще си говорим за история. Ауди започват да слагат куатро 1980г. Много хора казват предното предаване е за аматьори едва ли не. Задното било истината. Но за да караш бързо едно предно предаване също се иска не по-малко умения. Един добре каран сивик би могъл да бъде по-бърз на писта от кола с задно предаване. Всички знаем за доброто управление на Пежо 205 gti и пежо 106 gti, които даже понякога се чувстват като кола с задно предаване заради задното окачване и понякога имат склонност да презавиват (oversteer). Даже в 205 двигателят е наклонен назад към купето за по-добър център на тежеста. Старите сивици тези с doble wishbone задно окачване също са страхотни на пистата. За жалост Civic fn е на торсионн греда отзад, за да е по-евтино.Коментиран от #72
16:06 08.09.2011
66 520 zender
До коментар #64 от "КУРТИ":
За нищо немога да се сърдя-всеки има мнение.А по темата -не виждам що се плюе толкова много по премиум марка..Коментиран от #69
16:06 08.09.2011
67 520 zender
До коментар #64 от "КУРТИ":
е знаеш ми мнението ако АУДИ трябва да се сравнява със БМВ но аз не винаги съм прав-само изразявам пристрастно мнение.Коментиран от #68
16:06 08.09.2011
68 М_SUX
До коментар #67 от "520 zender":
Brat, kakwo ti e ?Коментиран от #70
16:06 08.09.2011
69 Име:
До коментар #66 от "520 zender":
Плюе се защото не и е там мястото. Най-хубавото на старите ауди-та (имам предвид 100 и 200) беше че на добра цена взимаш луксозна, здрава кола, с приличен разход (особено дизелите), която няма претенцията да е някаква надувка или премиум клас кола. Имаш страхотна лускозна кола с много екстри без да крещи "Вижте ме!!!". Докато въпросът с новите аудита е съвсем различен. Тук преобладава гъзарията и показността, за сметка на качеството, защото от Ауди искат да ги възприемат като премиум клас кола за да се купуват от по-богатите и да се продават по-скъпи аудита. Та мисълта ми беше че старите аудита бяха по-добри, много по-добри и нямам предвид технически по-добри просто бяха както казах по-горе хем по-здрави, хем по-евтини, хем по-скромни ако може така да се каже. И това беше защото си знаеха мястото и не се бутаха в премиум класа. Има си достатъчно БМВ-та и Мерцедеси за тази цел.Коментиран от #71
16:06 08.09.2011
70 520 zender
До коментар #68 от "М_SUX":
Дълго е за обяснение..но да говорим за коли-мерцедес май и те извадиха подобен хибрид S250hibrid..16:06 08.09.2011
71 520 zender
До коментар #69 от "Име:":
Ма нали знаеш че и тогава както сега това е било луксозен фолксваген..16:06 08.09.2011
72 КУРТИ
До коментар #65 от "Име:":
ЗНАЧИ НЕ САМО АУДИ НЕДОЗАВИВАЛИ ! ТОВА ГО ЗНАМ, ЗА СУБАРУ, КОГА СА ПУСНАЛИ 4х4 И АУДИ КОГА СА НАПРАВИЛИ И ЗАЩО QUATTRO-то ! НЕ СИ МИСЛИ, ЧЕ НЕ ХАРЕСВАМ ЯПОНСКИТЕ КОЛИ, НАПРОТИВ ! АКО ИМАХ ПАРИ ПЪРВАТА ПО-СЕРИОЗНА КОЛА ЩЕШЕ ДА МИ Е СУБАРУ ИМПРЕЗА С 218кс, ВИЖДАМ ГИ КАКВО ПРАВЯТ НА ГОНКИ ! НО НЕ БИХ СЕ ОТКАЗАЛ И ОТ ЕДНО АУДИ А8 ИЛИ ТТ !Коментиран от #73
16:06 08.09.2011
73 Дошо
До коментар #72 от "КУРТИ":
Пич не съм се скрил.Просто и аз имам личен живот.ДА знам какво ще кажете сега ти висиш постоянно в нета к'во се пра'иш... :-)както и да е.ТЕ да си недозавиват бе ама да не се изживяват като някаква конкуренция на ,,премиум" марките.Кватро незнам си какво и като дойдат завоите остава с много секунди назад.ДА им се невиди и спотния дух за колосалните суми.Някакъв VW с засукани тенекии и кожен салон, лампички и т.н. ще ми се сравнява с видимо по-добри марки и ще се изкарва за номер 1.Айде чупара.Една Хондичка 1.6 да недозавива ще и го простя ама Алди толкова се изхвърлят, а в същото време са толкова зле, че е супер дразнещо.2 години гаранция на супер УЖ престижен автомобил е смешна история.Хонда всеки знае на какво са способни и са го доказвали не един път.Ако решат и сега ще направят такъв супер автомобил, че ще постави всичко на 4 колела на колене не 100% - 1000% съм сигурен в това.И м/у другото ЦР-В е сувче, което бих купил с удоволствие.Недозавиването при него го има да ама това каква хубава работа може да върши на човек просто не е истина.Голямо и същевременно тежи колкото един седан от средния клас.С мощен и икономичен мотор, с много качествен интериор и голям багажник, както и пространство в купето..... ех намам достатъно пари :-(Коментиран от #74, #89
16:06 08.09.2011
74 КУРТИ
До коментар #73 от "Дошо":
ПРОБЛЕМЪТ НА НАС БЪЛГАРИТЕ Е, ЧЕ НЯМАМЕ ДОСТАТЪЧНО ПАРИ, ЗА ДА СИ КУПИМ ТАКАВА КОЛА, КАКВАТО ИСКАМЕ И САМО СЕ ДРАЗНИМ ЕДИН ДРУГ ! АЗ ПОРАДИ ТЕЗИ ПРИЧИНИ СЕ БЯХ ЗАГЛЕДАЛ ПО ОБЯВАТА ЗА Cr-v-то !16:06 08.09.2011
75 М_SUX
Коментиран от #76, #84
16:06 08.09.2011
76 КУРТИ
До коментар #75 от "М_SUX":
ГЛАС В ПУСТИНЯ !Коментиран от #87
16:06 08.09.2011
77 4x4
До коментар #58 от "Име:":
Да моя грешка. Имах в предвид нормални Lancer и Impreca. Повярвай ми и двата (спортните варианти), не стават за дълъг път по причините които обясних.Коментиран от #79
16:06 08.09.2011
78 U4uden
16:06 08.09.2011
79 Дошо
До коментар #77 от "4x4":
Ма то и Алди не става за дълъг път.Много километри значи много ремонти => много пари.По-добре човек да си хване такси и ще му излезе по-евтино.16:06 08.09.2011
80 benz
16:06 08.09.2011
81 JP
Коментиран от #82
16:06 08.09.2011
82 Дошо
До коментар #81 от "JP":
Сигурен съм, че БМВ7 и S клас возят по-хубаво.Коментиран от #83
16:06 08.09.2011
83 G777
До коментар #82 от "Дошо":
EDNA KOLA ZA DA VOZI XUBAVO TRQBVA DA E TEJKA,A ALDIiI E NA ALOMINIEVA RAMO,TAKA RESHILI PONEJE ISKALI DA PODOBRQT DINAMIKATA NA EDNA KOLA KOQTO PRETENDIRA CHE E LIMOZINA....KATO ISKASH DOBRA VOZIA OT KOQTO DA TE XVANE MORSKA BOLEST,KOLITE SA W126 I W140,S PRQKORI PURATA I SLONA,MRAZQT DINAMIKATA,NO SA CARETE NA LIMOZINITE16:06 08.09.2011
84 Dr.Dick
До коментар #75 от "М_SUX":
Лека нощ и на теб:16:06 08.09.2011
85 Evolution
До коментар #52 от "G777":
Ами, да правят се автомобили за масата, защото не всички могат да си позволят кола която е ограничена на 1-100 бройки... А това аз колко пари оставям за "ремонти" си е моя работа... ;) До сега не ми се е случило кола независимо нова или 2-ра ръка да ми създаде такива проблеми каквито половината тук описват като "огромни" и "непоправими"... Най-вече Дошо... И ще го попитам пак - колко струва това прословуто ауди да го купя за да може да се диша спокойно и да не виждаме колко си "компетентен"...16:06 08.09.2011
86 sensationbw
16:06 08.09.2011
87 520 zender
До коментар #76 от "КУРТИ":
КУРТИ-приятел-аз лично не съм алчен -градя нещата стъпка по стъпка-и все пак не мечтая за нова кола-и тази ми стига -честно.А дали ще стигна до f10-УБЕДЕН СЪМ..ама не говоря за 3та или по-малка серия...16:06 08.09.2011
88 LS600
16:06 08.09.2011
89 някой
До коментар #73 от "Дошо":
Гледай CRV то и хипопотама .Голямо забавление тези от Ауди не се научиха как да правят 4х4 толкова години.16:06 08.09.2011
90 pf
До коментар #35 от "Име:":
Ако прочетеш малко историята на Рали група Б ще разбереш защо ги няма ауди във WRC16:06 08.09.2011