IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ford Fusion – „Кола на 2010” на Motor Trend

Американското списание Motor Trend съобщи победителят в „Автомобил на годината в САЩ”, една надпревара организирана от самото списание.

Ford Fusion – „Кола на 2010” на Motor Trend
„Автомобил на годината 2010” е Ford Fusion. Както отбелязват представители на изданието, „този модел е победител благодарение на съчетанието между потребителски качества, цена, богато оборудване и наличието на спортна и хибридна модификации”. 



Американският Ford Fusion няма нищо общо с едноименния автомобил продаван доскоро и в Европа. Американският седан е произвеждан на платформата на Mazda 6 и има за базисен двигател четирицилиндровия бензинов агрегат с обем 2.5 литра. Колата се предлага и с шестцилиндровите двигатели с обем 3.0 и 3.5 литра. 



Както вече стана въпрос, този модел има и хибридна версия при която се използва двигател с обем 2.5 литра, но с намалена до 152 к.с. мощност, заедно с електродвигател с мощност 106 к.с. Разходът на гориво при хибрида е 5.7 литра на 100 км. 



В 60 годишната история на наградата „Автомобил на годината”, модел на Ford е бил неин носител 11 пъти. През миналата година наградата беше присъдена на Nissan GT-R, а предните две години – на Cadillac CTS и Toyota Camry. Също така списание Motor Trend избира всяка година и off road модел на годината, като титлата за 2010 е за Ford F-150. 

0 от 500
  • #33
    1 rate up comment 0 rate down comment
    RS1600 ( преди 14 години )
    И за да сте наясно, ето ви доказателство, че всички американски седани в този клас - Хонда, Форд, Мазда и Нисан, базовите им двигатели са 2.4-2.5 4-цилиндрови:http://***.toyota.com/compare/?modelCode=camry#h_overviewТова за там е нормално. То е ясно, че тук не се продават такива. Ама колегите като А4 са дървени непросветени и неинформирани злобни плювачи. Най-авторитетното издание по тамошните ширини е избрало Ford Fusion за автомобил на годината, ама ние сме седнали тук да го плюем.
  • #32
    0 rate up comment 0 rate down comment
    RS1600 ( преди 14 години )
    Колегата А4 взе да се пали и обижда. Разбираемо е - истината боли. Като му доказахме с факти къде се намира Ауди.Не е лесно, разбирам.И аз харесвам Ауди и ред други марки, или поне ги уважавам. Нямаше да зачекна да се заяждам ако не си го беше изпросил.Тия обиди си ги вземи и ги приложи към себе си. Това е най-плиткоуменото държане. Като не можеш с факти - с обиди. Жалък злобен плювач.Косвено осквернявате дори собствените си любими марки, които са по-достойни от вас.
  • #31
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Нека не забравяме рецесията и това, че Форд Америка успяха да се справят без финансова помощ от държавата. Освен това им помогна и европейското подразделение, което почти винаги е било на печалба през последните години. Форд явно е тромава фирма за нашите стандарти, но все пак тя се ръководи главно от американските вкусове и настроения. Европейското подразделение трябва да води борба за всяко нововъведение. Каквото кажат в Детройт, това е!
  • #30
    0 rate up comment 0 rate down comment
    A4 ( преди 14 години )
    забавиха се защото толкова могат,хърбава фирма
  • #29
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Да, моторите на WV са факт, макар и не толкова добри, колкото би следвало да бъдат. Това не означава, че вечно ще бъдат на върха. Всъщност, те са доста скъпи. Визирам 1.4 литровия мотор, който е с механичен и турбо компресори. Форд се опитват да постигнат същия резултат само с един турбокомпресор от ново поколение. Не случайно се забавиха много с разработката. Поне на хартия, всичко изглежда добре. Въртящия момент достига максимумът си при около 1500 об/мин, което и за дизел е трудно постижимо.
  • #28
    0 rate up comment 0 rate down comment
    A4 ( преди 14 години )
    ***,описваш актуалните моторите на ВАГ ли?Защото те са факт,а не изостаналите фордови дръгни,които трябва да се появят някъде в бъдещето,трагедия
  • #27
    0 rate up comment 0 rate down comment
    FF ( преди 14 години )
    Поздравления, много добре си се охарактеризирал. А иначе, това е американско Mondeo, на нагласено според американския вкус. Защото, не знам защо, но американците не се кефят толкова много на Golf. Абе, американски чукундури, какво да ги правиш, не могат да оценят техническото съвършенство. Хайде, със здраве.
  • #26
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Малка корекция. Максимумът на въртящия момент се достига при около 1500 об/мин и дори по-малко. Турбината има малки нискоинертни ротори, които се въртят с над 200 000 об/мин. Това позволява малка турбо дупка.Да видим...
  • #25
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    EcoBoost моторите навлизат следващата година. Повечето от вас видяха на какво е способен Lincoln с най-мощния двигател EcoBoost. Има си директно впръскване, променливи фази на газоразпределение и T U R B O , което изглежда, че ще е доста по-добро от съществуващите в момента при конкурентите. Така като гледам кривата на въртящия момент, максимумът е при около 1600-1700 об/мин и остава постоянен до над 5500 об/мин. Ще поживеем, ще видим.
  • #24
    0 rate up comment 0 rate down comment
    бавареца ( преди 14 години )
    тъпотия от всякъде,2.5 а четири цилиндъра,на БМВ 2.0 е 6 цилиндров и е прекрасен.Това 2.5 се балансира много тъпо и малко да изцепиш някъде и ... бай,бай,я някоя биела ще пробие блока,или ще се скърши коляновия вал.С две думи,***!