Last news in Fakti

28 Февруари, 2011 10:23 6 574 21

Nissan Z става хибрид

  • nissan-
  • z-
  • infiniti-
  • m-
  • hybrid

Един от най-култовите японски автомобили на всички времена, серията Z на Nissan, поема курс към опазване на околната среда и намаляване на разхода на гориво. Според американското сп. Road & Track следващото поколение на модела ще се предлага и във версия хибрид.

Изданието не се позовава на конкретни източници, но твърди, че в Nissan експериментират усилено с различни системи за алтернативно задвижване. Най-големи шансове има вариант на монтираната в момента силова устонавка на Infiniti M Hybrid, която комбинира бензиновия агрегат VQ35DE с обем 3.5 литра и електромотор. Двата двигателя гарантират на луксозното купе мощност от 360 к.с. и въртящ момент 612 Нм.

Плановете на японците били да ограничат разхода на гориво под 8 литра на 100 км. Вече имало сведения, че Nissan тества муле на новата Z-серия с моторите на M Hybrid.

Според Road & Track съществувала друга възможност за чувствително намаляване на разхода на култовия модел. Наскоро оповестеното сътрудничество между Nissan и Daimler можело да доведе до монтирането на... дизелов двигател от серията BlueTEC на Mercedes-Benz. Най-спряганият кандидат за целта бил трилитровият турбомотор на немците.

Най-вероятно Nissan ще се спре на стратегия с няколко варианта на Z, чието следващо поколение трябва да се появи на пазара през 2013 г. Моделът ще се предлага както с конвенционално задвижване с бензинов и дизелов мотор, така и с хибридна установка. Все още няма никакви сведения за цените, но американците очакват леко поскъпване заради курса на йената и японската сглобка на автомобила.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 VW&Mercedes

    16 13 Отговор
    Коментирай първи статията!Dosho davai ti si

    Коментиран от #4

  • 2 mm

    16 15 Отговор
    Поздравления за идеята. Не съм особено голям фен на хибридите, но ако спазят описаните характеристики според мен спортният дух на автомобила няма да пострада. Визията също радва окото. Браво.
  • 3 TDI

    22 20 Отговор
    Mnogo qko kola :)
  • 4 Дошо

    17 27 Отговор

    До коментар #1 от "VW&Mercedes":

    Днес малко се забавих, но ще коментирам все пак нищо, че 3-ма ме изпревариха.Нисана е доста добър от това, което се вижда на снимката.Не съм сигурен как ще се отрази на спортните възможности хибридното задвижване.Все пак масата ще се повиши и разпределението на масите м/у предната и задната ос ще се промени, но все пак вярвам, че японците са си направили сметката.По отношение на хибридното задвижване те са доста напред от европейските марки така, че вярвам, че това ще бъде един чудесен автомобил.

    Коментиран от #5

  • 5 mttsg

    10 7 Отговор

    До коментар #4 от "Дошо":

    celi 15 min. zakasnq....a az s 1 chas :D

    Коментиран от #15

  • 6 Тошо

    36 29 Отговор
    ЯПОНСКИ БОКЛУК!!!
  • 7 user

    55 41 Отговор
    360 к.с.- нечувана мощ ! Няма Европейска кола с такава мощност - прав ли съм дошко ! Лелеее това как върви - направо ще литне - а дошко ! Като са загрижени за околната среда тези японци - защо още избиват китове и колят делфини ? Японците не са напред само в хибридите - във всичко са напред - пластмаси, цени, и най-вече в сервизните акции ха ха ! Тц тц - много сте "начетени" фенчетата на японските щайги - колко е смешно някой да се залъгва, че хем е по-евтино, хем е по-качествено и по-добро ха ха ! Само да ви напиша истината за прехвалените японски хибриди - естествено отново копират от Европейците - първият хибрид се нарича Porsche Semper Vivus и е произведен ... 1900 година - годината не е грешка, просто батериите са били с олово и киселина. По това време японците не само не са имали коли, ами не са имали и електричество, а единственото метално нещо е било самурайският меч - останалото е дърво и оризова хартия (това докато изобретят евтината пластмаса)! Така че за любителите на евтините и безлични пластмаси с помпозни и смешни реклами, ниско качество и чести привиквания в сервизите заради дефектни компоненти - има японски играчки. За любителите на истинските и сериозни автомобили - създателите на оригиналите - има немски производители. Да, скъпи са, Да харчат повече, Да, по-мощни са, Да, по-качествени са - но пък давате пари на инженерите, създали оригиналите в света на автомобилите, а не на крадливите жълти мижитурки, които крадат, копират и го правят евтино от нискокачествена пластмаса и електроника ! За всеки влак си има пътник ! Спокойно - не се вживявайте, нямате акции в посредственият нисан - няма и да имате !

    Коментиран от #8, #16, #18

  • 8 Иво

    2 6 Отговор

    До коментар #7 от "user":

    Да,тъп си!!!
  • 9 julturi

    9 7 Отговор
    Еиииииииииии повече лампички не можаха ли да сложат,как са пропуснали светещата решетка.Тия никога няма да се научат какво е дизайн.
  • 10 Съгласен съм

    34 15 Отговор
    360 к.с.- нечувана мощ ! Няма Европейска кола с такава мощност - прав ли съм дошко ! Лелеее това как върви - направо ще литне - а дошко ! Като са загрижени за околната среда тези японци - защо още избиват китове и колят делфини ? Японците не са напред само в хибридите - във всичко са напред - пластмаси, цени, и най-вече в сервизните акции ха ха ! Тц тц - много сте "начетени" фенчетата на японските щайги - колко е смешно някой да се залъгва, че хем е по-евтино, хем е по-качествено и по-добро ха ха ! Само да ви напиша истината за прехвалените японски хибриди - естествено отново копират от Европейците - първият хибрид се нарича Porsche Semper Vivus и е произведен ... 1900 година - годината не е грешка, просто батериите са били с олово и киселина. По това време японците не само не са имали коли, ами не са имали и електричество, а единственото метално нещо е било самурайският меч - останалото е дърво и оризова хартия (това докато изобретят евтината пластмаса)! Така че за любителите на евтините и безлични пластмаси с помпозни и смешни реклами, ниско качество и чести привиквания в сервизите заради дефектни компоненти - има японски играчки. За любителите на истинските и сериозни автомобили - създателите на оригиналите - има немски производители. Да, скъпи са, Да харчат повече, Да, по-мощни са, Да, по-качествени са - но пък давате пари на инженерите, създали оригиналите в света на автомобилите, а не на крадливите жълти мижитурки, които крадат, копират и го правят евтино от нискокачествена пластмаса и електроника ! За всеки влак си има пътник ! Спокойно - не се вживявайте, нямате акции в посредственият нисан - няма и да имате !
  • 11 lud

    6 14 Отговор
    Боже мой снижавали под 8л/100 км ...всеки турбо дизел над 99' на пълна газ ще върви и ще дава под 8 градско.Пък и от друга страна тез хибридни мотори са ми толкова отвратителни че няма накаде...С какво опазват околната среда,нали пак под капака има бензинов мотор който прави истината ? Nissana бил 360 коня и какво от това пф ? Туй нещо докато му загреят батериите и почнат да дават ток с едно Audi A4 TDI 163 коня ще му изям чаршафите ... опазвали ми околната среда пф с някви смешни коли на бензин-ток ще я опазят сигурно ...
  • 12 РЕКЛАМА

    3 3 Отговор
    Голи снимки на Николета Лозанова тук---------->hotgossip.log.bg
  • 13 Ivo

    3 2 Отговор
    Uvajaemi moderatori,
    Tova che ne vi haresva dadeno mnenie, ne vi dava pravo da go triete.
    Kato go pravite, prosto pokazvate lipsata na tyrpimost i ne na posledno mqsto symnitelen intelekt.
    Nito sym upotrebil necenzorni slova, nito sym obidil vas.
    Molq, bydete po-tolerantni.
    Izvinqvam se za maimunicata, no mi se nalaga da q upotrebqvam.
  • 14 Prelude

    13 23 Отговор
    Супер дизайн. Дано си запази спортните качества а защо и да не ги подобри! Ел. моторите биха допринесли значително в ниската част на оборотния диапазон. 8 литра на 100 е мн. добре за 360 коня. Само да не слагат МБ под капака че ще стане излагация.
  • 15 VW&Mercedes

    13 10 Отговор

    До коментар #5 от "mttsg":

    Q vij pak chasa.S 1:15min zakasnq Dosho
  • 16 lolo

    18 20 Отговор

    До коментар #7 от "user":

    Ще нараниш крехката психика на някой привърженик на японските "висококачествени" автомобили!!Той ще си направи харакири и ще те подведат под отговорност.
  • 17 РЕКЛАМА

    2 7 Отговор
    Задайте въпрос на Мистър София 2010 и спечелете екскурзия в Италия! За повече информация тук------->hotgossip.log.bg
  • 18 роро

    12 8 Отговор

    До коментар #7 от "user":

    ти приятелю,си ама супер ограничен пич,а колко си пр...т...да же ти самия не можеш да осъзнаеш...а простотиите които си написъл по-долу показват единственно и само колко си неук,за твое съжаление...а относно Нисанчето..е отново класа няма да се излагат джапаните я.
  • 19 mtlb

    14 8 Отговор
    Как може да сте толкова прости бе???Коне с капаци,големи германци станахте.Японските автомобили били некачествени...Прост народ,слаба държава,какво повече да се каже.Ла.но да е немско да е.
  • 20 Type R

    12 20 Отговор
    Юзъра пак доказва, че много ги ,,разбира'' нещата.Как обобщи изведнъж, че всички немски автомобили са сериозни, качествени и по - мощни (квото и да значи тва).Правели коли от 100 години.Ако ще и от 1000 да правят - всеки нормално мислещ човек преценява какъв автомобил да подкара спрямо това с колко пари разполага за покупка на колата, разход на гориво - който в момента при тия цени на горивата мисля не е маловажен, какви критерии има за ускорение, возия, спиране,визия.Значи по твоята логика ние с ,,негерманските коли'' сме мега прецакани и заблудени.
  • 21 hienata

    8 19 Отговор
    Хе,хе, прав бях като малък да ям повече шоколад "Кума Лиса" сега много съм захитрял имам си един японски и един немски автомобил,единия дизел, другия газ/бензин. А Nissan Z е хубав и не бих го отказал ама трябва първо да поработя на някоя митница 5-6 ношни смени.:):):):)